Råttbebbar sökes
Hej, jag har haft råttor i hela mitt liv och just nu har ja en 2 årig tjej vars äldre kompis nydligen gick bort… Så nu söker jag 2 st råttbebbar att dela många minnen med i framtiden & som kan hålla min lilla tjej sällskap! jag har en stor 3 våningsbur som råttorna kommer att bo i och de får minst 1 timmes daglig rastning.Jag är noga med att variera maten, de får bla Makaroner,sallad,bebisburkmat,havregryn,kött och annat smått & gott! jag är 16 år och har fulltstöd från föräldrar när de gäller djur! :)
De råttor jag söker ska gärna vara bebbar, men liiiite äldre går också ok. Färgen spelar ingen roll & inte heller pälstypen. De får gärna vara mycket hanterade som små! och Honor ska de vara :)
Jag finns strax utanför norrtälje, skicka ett medelande om du tycker detta låter som ett ra hem!

Kolla med Ladugårdens som du hittar på srs hemsida. Vet att hon kommer ha kullar. Kan även ha ev lite äldre honor som kan omplaceras.
jag har en kull som ännu har några honor som söker hem.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
har 3 stycken honor tillsalu! Du ka köpa 2 av dom om du bara vill ha 2!
Tack så mkt för svar, jag ska åka och kolla på 2 st råttisbebbar imorgon i sthlm och då får vi se om de kommer med hem eller ej ^^ så jag vet inte riktigt om jag fortfarande är intresserad eller ej, de beror på morgondagen :)
Haha.. du lär komma hem med dom! ;-).. det är nästintill omöjligt att titta på bebbar utan att fastna för någon
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.