Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 4130 ggr
Nali
0

Varning!

Vet inte om detta är tillåtet. Men vill varna folk om att sälja djur till denna kvinna som är djurplågare. Hon flydde norge från ifrån sina straff, och flydde till Sverige.  Hon söker främst efter hundar.

Läs mera om det här: http://djurpoliserna.blogg.se/2010/august/valkommen-till-min-nya-blogg.html

Tycker att det vore bra att varna folk så att det sprids och så att man kan få stopp på denna kvinna

Emelie--
0

USCH! vad hemskt!

Gråter

Nali
0

Fick även denna info idag:

VARNING, VARNING…
Hjälp till att varna alla som har hundar/valpar till salu för tagit bort namn (Har bytt till ******* numera) bosatt norr om Östersund. Hon försöker köpa valpar men är belagd med hundförbud i Norge och dömd för grovt djurplågeri. Googla hennes namn och läs skräckhistorien om valpar i frysboxen, kadaver i gödselst………acken och groteska avlivningsmetoder!

//edit från Sajtvärd. Jag har tagit bort namnen

hus-musen
0

japp de där sprids på facebook oxå!

Qui dormit, non peccat

mikeiko
0

Bara ett ord - ewwwww.

Är så trött på att människor med uppenbara diagnoser inte får vård :(

Banankaka320
0

GAh! Hundarna hade inget vatten för dem kunde äta snö.. Sa hon då. Men då kan jag ta bort mitt vatten till råttorna så kan dem dricka sitt kiss :D

Zakaraa
0

#5 Tänk på hur mycket pengar man spar på att dra in på vattnet!
Det tycker jag vi alla ska köra på :D (sry kunde inte låta bli >.< xD)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

MarajLowajz
0

Och mat isåfall för dom kan ju äta sin egen avföring!
Nej fy va förbannad man blir på lagar och dess idioti-system i sverige. SGT på människor som gör allt sånt! (SGT : Skjut, Gräv och Tig!)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

alexfifan
0

de som behandlar djur på det viset borde få känna på själva hur det känns, tycker jag… gör ont i hjärtat när jag läser sånt här

you can't face the problem, if the problem is your face……

hus-musen
0

Problemet som det verkar om som det fastslagits i norska rätten är att hon inte fattar att hon gör fel, hon vill inte förstå.

Det absolut sjukaste är att Sverige inte efterlever Norges beslut om djurförbud!! Så jäkla vekt, en riktig skam!

Qui dormit, non peccat

klick
0

Vi var nära på att omplacera våran hund till henne.

Thank god att pappa fick dålig magkänsla och googlade henne!

Banankaka320
0

Det är ju något väääldigt allvarligt med henne! Läste att ngn gjort inbrott och tagit en hund ifrån henne, den människan som gjorde det är guldvärd!!

Dramatik
0

Alltså ursäkta mig, men när blev det okej att hänga ut folk med namn på detta forumet? Brukar inte det vara förbjudet? Visserligen handlar det om en djurplågare…men ändå. Rätt ska väl vara rätt?

[Ai-chan]
0

Nali, även om det är om djurplågeri osv. Och att man ska ut med varningar så skulle jag bli glad om du skrev din egen text istället för att kopiera min text rent av.

Banankaka320
0

#12 Står inget namn här i tråden, bara på bloggen :)

Zolah
0

Alltså, det känns lite hemskt att starta ett häxjakt på nån även om personen plågar djur. Det kan ha rätt hemska konsekvenser med fel personer, ush. När blev detta medeltiden?

Banankaka320
0

#15 Du har rätt.

Men det är så jävla fel av henne det hon gjort, och vem vet vad hon "råkar" göra med sina nya hundar. Jag skulle aldrig sälja mina hundar till en sån kärring som säger att dem kan äta snö istället för vatten.

Nali
0

#13 ursäkta, jag visste inte riktigt hur jag skulle göra, jag tänkte eftersom det är ditt budskap (jag såg det från dig) så kanske du blir sur om jag ändrar det, sen var ju din information helt toppen. men som sagt så var jag inte säker på om jag fick ändra eller ej

Dramatik
0

#14 Jo, det stod i #2 innan.

Huldan
0

Det gör mig så sjukt ledsen, både att djur får fara så här illa, men även att många här inne och i resten av djurvärden inte är mycket bättre än jag vet inte vad…

Ja, människan är sjuk, hon borde få vård. Men ingen människa förtjänar väl att skjutas? Nä fy, jag blir så arg på er.

Banankaka320
0

#18 missade det :o