Teckning?
Han är hooded och man skulle få bättre koll på färgen om han var torr
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Agouti hooded är han nog väl?
Men det ser ut som om han barberar/blir barberad? Han fattas ju päls på rumpan och i nacken ser det ut som om en del blivit bortputsat, har du en barberare i flocken kanske?
haha, mjo ^^' ska försöka mig på en bättre sen, men som jag ser honom så är han väldigt brun över huvudet och typ axlarna, sen går vet tvärt över till kolsvart :S men ja, ska ta en bild senare, och ta bort blixten, den gör inte färgerna till rätta
Det har vart lössproblem :/ Men de är borta nu så pälsen kommer väl snart.
lusproblem, kanske man säger :P
Hur gammal är han? kanske bara är mitt i ett pälsbyte?

lillen är mitt i ett pälsbyte, därav de lustiga färgerna! När han har bytt päls färdigt så kommer han troligtvis att bli silver black eller väldigt mörk choklad kanske.
Hooded är han utan tvekan. Hade han varit striped så skulle han ha varit roan.
Qui dormit, non peccat
Jo jag fick det klart för mig att han skulle vara roan då de e striped, bara jag som tänkt fel.
Jag tror inte det är pälsbyte då han sett ut så sen ca 3 veckor tillbaka eller mer, han är nog ca 7-8 veckor nu, men underviktig precis som sin bror nisse var då jag fick honom.

#10 pälsbyten tar tid och om han dessutom är i dåligt skick så är inte pälsen i toppskick ännu. Färgen kommer att ordna sig =)
Qui dormit, non peccat
oK, få vår se vad det blir då :)