Vattenflaskor sökes!!
Hej, jag vet inte om man får göra så här, men i såfall får någon Medarbetare plocka bort min tråd
Jag hjälper många hemlösa missar, och skjutsar ofta, och vad jag känner att jag behöver, är vattenflaskor!! Ni vet säkert vad jag tänker på.
Alltså vattenflaskor, som man oftast köper till gnagare, och kan sätta utanpå gallret till kattburen.
En vattenflaska kostar inte mycket, men då jag ofta kör många missar, så blir det så fasansfullt dyrt om jag ska köpa många, så, om någon har flaskor att donera, donera dom gärna till hemlösa missar.
Tack på förhand, från Mison i Arboga
Alla djur behöver någon som bryr sig!
kan du inte använda samma? eller ger du bort dem med katten?

nej, men ofta många katter i samma bil, och dom dricker knappast medans jag ser på, utan behöver ha vatten tillgängligt åt dom under resans gång
Katter som dricker ut 'gnagar'flaskor? Det var något nytt för mig! :)
Har tyvärr inga flaskor över dock
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jag har lite vattenflaskor över :)
Ska även byta ut lite vattenflaskor i framtiden, då jag vill ha lite andra hållare (vilket innebär att det inte är något fel på dem jag har för tillfället).
Bor i Eskilstuna, så det borde inte vara särskilt stora problem att lämna av heller.

åå eskilstuna?? vore guld värt!!
pm:a gärna.. jag kan hämta… det är ju inte så långt till e-tuna från mig, och jag gör MÅNGA kattresor!!
#3 Har sett inslag på amerikansk tv där de har både hundar och katter i bur inomhus, där har de "gnagarflaska" och bajslåda…
Har bara halvtaskiga flaskor som inte funkar över, och dessutom är det lite långt (bor i Århus) att åka och lämna.. :-/ Men smart att fråga här! :D
#6 Jodå toalåda vet jag om att man använder, framför allt på italienska vinthundar under vintertid _(Animal planet som källa xD)
_Men vattenflaskorna va lite roligt, men alal sätt är ju bra utom dom dåliga :)
(Sorry ST för OT:t)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
missar = katter?
Dricker dom ur vattenflaska??

hihi, nej, kissemissar.. jag skjutsar ofta hemlösa katter till nya mål, och är dom törstiga, så dricker dom även ur en vattenflaska
Min hund dricker ur vattenflaskor, han tuggar sönder dom och dricker vattnet som spills ut…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
vattenflaskor under transport är ingen bra ide dock…. det läcker ut vatten i varje litet gupp man åker i. jag vet av egen erfarenhet….. inte så kul när man kommer fram o upptäcker att hela buren är sjöblöt…. =/
men det kanske finns andra märken än de jag använder som är bättre….
#11 Vad använder du för flaskor? Jag har aldrig märkt att mina flaskor skulle läcka på det viset. Eller jo, en billig "skit"flaska som jag köpte i panik när jag upptäckte att jag inte hade någon med mig…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
# 12 kommer inte ihåg vad de heter… såna vanliga man köper på zoo. genomskinlig flaska med vit text o smådjur på o röd kork…
Classic pet products crystal de-luxe drinking bottle 
Sånna har jag också, men har inte märkt att dom skulle läcka under transport. Men så har jag alspån i min transportbur, det syns inte om det blir lite blött. Men jag gick in och skakade lite på pojkarnas flaska, och den läcker faktiskt! Fast nu blir det lite väl OT här…
TS, jag har säkert några flaskor över om du, otroligt nog, skulle råka ha vägarna förbi Falun eller Borlänge någon gång. Det är bara att PMa. ;)
//Lamina
Jag har några stycken som jag skulle kunna skänka. Bor i Stockholm dock.
TS- Är det någon särskild storlek på flaska du söker? Vill du även ha "ståltråden" som hör till? Jag har en som jag skulle kunna skänka, pm´a isf din adress, för den måste skickas isf då jag bor i hufvudstaden

storleken spelar ingen roll, i och med att flaskan sitter på utsidan av buren, kan jag fylla på hur ofta som helst
jag pm:ar dig, lucke, och tack!!
Gör så