Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 2623 ggr
Guldheden
0

7 små underverk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

7 små pipande underverk!

allt verkar gå bra nu, stödmatat den minsta som verkar komma ifatt =)

Guldheden
0

och här är de busiga föräldrarna som vänsterprasslade bakom min rygg!

Mamman (einstein) överst och pappan (sir pip) underst.

alexfifan
0

Awhh marsipaner!! *helt oskyldig tass*

you can't face the problem, if the problem is your face……

[BeautifulPink]
0

Så söta och fina! Blir så sugen på att skaffa råtta när jag ser dem små liven.

Denna kommentar har tagits bort.
[RussinsMusli]
0

*tass* Oskyldig

zickan
0

Den där killen som sover, ser ju hur mysig ut som.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

chibelin
0

en liten tass här! Skäms

MoaL
0

Åhh, vilken mysig bild på pappa råtta. :P (Jag älskar båda deras namn!) Och bebbarna måste lukta gudomligt. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Guldheden
0

#6 & #7  han e vääärldens gosigaste, vars största hobby som ni ser är att sova och äta thaimat. (brukar få lite extra grejer i en påse till honom som inte är saltade eller överkryddade av tjejen i min thairesturang) hoppas verkligen goseriet smitatr av sig till de små!

och JA! visste inte att de skulle lukta så mysigt! med sina vita fina magar med!

mieeow
0

Guud så söta! *-*

Allamej
0

Skriv en annons enligt reglerna för sådana här trådar brukar alltid resultera i säljsnack :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Guldheden
0

#11 detta var inte menat som en försäljningstråd utan bara att visa goooosepruttar de är,  tänkte ev starta en annons när jag kan se kön ordentligt

Allamej
0

Jo men när du ser könen så skriv en annons… Jag vet hur gärna man vill visa upp sina små :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

nyndat
0

Usch alla dessa bebistrådar, det är förfärligt XD

Söta söta söta :)

Guldheden
0

jag är tvuungen att visa hur öta de blivit, de började öppna ögonen i förrgår med. fruktansvärt sockersött!!!!

Cis-j
0

Åh vilka söta små bebisar!