7 små underverk!
Awhh marsipaner!! *helt oskyldig tass*
you can't face the problem, if the problem is your face……
Så söta och fina! Blir så sugen på att skaffa råtta när jag ser dem små liven.
*tass* 
Den där killen som sover, ser ju hur mysig ut som.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
en liten tass här! 
Åhh, vilken mysig bild på pappa råtta. :P (Jag älskar båda deras namn!) Och bebbarna måste lukta gudomligt. ^^
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
#6 & #7 han e vääärldens gosigaste, vars största hobby som ni ser är att sova och äta thaimat. (brukar få lite extra grejer i en påse till honom som inte är saltade eller överkryddade av tjejen i min thairesturang) hoppas verkligen goseriet smitatr av sig till de små!
och JA! visste inte att de skulle lukta så mysigt! med sina vita fina magar med!
Guud så söta! *-*
Skriv en annons enligt reglerna för sådana här trådar brukar alltid resultera i säljsnack :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#11 detta var inte menat som en försäljningstråd utan bara att visa goooosepruttar de är, tänkte ev starta en annons när jag kan se kön ordentligt
Jo men när du ser könen så skriv en annons… Jag vet hur gärna man vill visa upp sina små :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Usch alla dessa bebistrådar, det är förfärligt XD
Söta söta söta :)
Åh vilka söta små bebisar!