Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 3651 ggr
Elshira
0

Tyst vattenflaska?

Alla dessa vanliga vattenflaskor låter ju *KLICK*KLICK*KLICK* när de dricker och det driver mig havt till vansinne om nätterna om man har råttorna i samma rum Oskyldig

Jag har för mig någon nämnde att det finns vattenflaskor som har en plast/gummibeläggning på insidan av pipen vilket gjorde dem tystare.

Finns dessa, och i sådana fall vart/vilket märke?

Hakuna matata!

hus-musen
0

japps det finns sånna, men ljudlösa är väl att ta i.. rejält tystare är de dock! Finns lite överallt, men kommer inte ihåg märket. Fop tror jaG!

Qui dormit, non peccat

alexfifan
0

Den jag fick till min FT när jag beställde från zooplus är väldigt tyst… vet dock inte heller precis vilket märke det är? ;S

you can't face the problem, if the problem is your face……

[Linsenhejhej]
0

Använd hörselkåpor när du sover, det gör jag. Flört

Elshira
0

#1 Den enda jag kunde hiutta är en "platt" flaksa med sugkoppar? :S Är det de du menar?

Hakuna matata!

hus-musen
0

#4 Näe de ser ut som vanliga flaskor, inga sugproppar.

Det här är ju vanliga högljudda flaskor

"ljudlösa" ser ut så här, denna är från ferplast

Qui dormit, non peccat

alexfifan
0

#5 samma som jag menade! ;D

you can't face the problem, if the problem is your face……

Elshira
0

#5 Tack så mycket! Då hamnar det på önskelistan Cool

Hakuna matata!

busigdemon
0

Har drinky flaskor till mina råttor, finns i flera behändiga storlekar. Först tyckte jag de lät lite, men det låter ju inte så att man vaknar.

Här om dagen fick jag lov att sätta en råtta i sjukbur över natten och använde back-up flaskan (en vanlig) o fy fan vad det lät!

Trodde aldrig att han sllle sluta dricka! Mkt nöjd med mina "ljudlösa" flaskor! =D

"Din verklighet är inte Min verklighet"