OT: Troll!?
Ursäkta mig nu men… Troll!?
Jag har varit borta över helgen, vad har jag missat..? 
haha jag tror inte du missat något? :D för annars har jag med missat något :(
Små stjärnor lyser också i mörkret.
- nu kommer wannabe modden in -
här är en litet Lexikon som kommer från ett forum jag är moderator på
Litet Lexikon över svåra ord
Flamer - Flamer kommer från engelskan (eldkastare) och innebär i kort att det är någon som svär och försöker göra det så otrevligt som möjligt för allaandra.
Troll - Troll är också ett engelsk ord som kommer från fiske, att mankastar ut en nät för att fiska. Liknelsen innebär att en användare försöker få så mycket uppmärksamhet som den kan genom att t.ex. låtsas vara en kändis eller posera som ett offer, man märker rätt snabbt om någon är ett troll.
T.ex: Någon utger sig från att vara en kändis eller har helt enkelt bara snott ett gäng bilder på Google på någon annan och utger sig från att vara denna person.
Detta gäller även andra medlemmars personliga bilder!
Troll sätts på permanent RO i värsta fall blir de avstängda från sidan.
Spam - Spam är då man skriver samma meddelande om och om igen eller omman skriver en massa onödiga meddelanden utan direkt betydelse.
Hm, men alltså jag har sett en skriva "mata inte trollen" och en skrev "troll" på olika inlägg här.. 
Misstanke om trollförekomst, men jag tror att det bara handlar om okunskap i ett av fallen, det andra bevakar jag ;)
Det betyder kort ' bry er inte om den här personen, för då fortsätter h*n med sina lögner och njuter av att ni tror på h*n '
#4 haha okej 
#5 okej tack :D
Mata inte trollen=posta inte i de trådar de gör utan ignorera bara. De tröttnar och springer vidare.
Verkar vara trollens kväll här på rif ;P
Jag föredrar trolltiders troll ;)
Japp, såg just att nån tycker det är roligt att försöka sno nicknames. Oh well, posta inte i de trådarna bara, så städar jag upp.
Haha knasiga troll x)

ok…jag har räknat till 3st troll ikväll…vad är rekordet ??
You can't spell Bitchy without Itchy
#12 jag har också fått till tre, Och det är nog rekord. Både troll rekord och rekord att starta antal trådar ;P

fast troll är rätt roliga, synnerligen när man inte tar dem på allvar! Fattar inte hur folk orkar vara så barnsliga och muppa sig på forum.
Qui dormit, non peccat
Ett tips är att bara kolla på förstasidan, så ser man lätt de nyaste skapade nicken/medlemmarna.
TrueStory nu blir du trollad
EDIT: nä glöm det jag såg fel xP
#16 Jag vill bli en kyckling om jag blir trollad :D
Så troll blir det nya skällsordet nu :P
Ditt j*vla troll :D

mumintroll ;)
You can't spell Bitchy without Itchy
nja inte riktigt så ^^' man säger bara troll, låter snällt men har lite mer innebörd bara ;P
Asså hur många inlägg ska "trollen" göööra? 
Många, verkar det som.. Suck, att de har hittat hit också :(
Jaa.. Fy va jobbigt varje gång det kommit ett nytt inlägg så är det dom som skrivit. Men varför kan man skriva utan att aktivera sin sida? 

de kommer och de går, de flesta lessnar när de inte får någon respons på försöken att provocera. Andra lessnar när de bllir blockerade för 78 gången =)
Qui dormit, non peccat
Det här är ju normalt sett favoritplatsen för troll. Ge dom ingen mat för då flyttar dom in och försök inte köra iväg dom för då kan dom tro att ni gillar dom… (troll har en konstig form av självkänsla)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
intressant. Man lär sig något nytt varje dag.
Antar att mikeiko har mkt att göra idag då :P Dock har jag bara hittat en troll tråd. Men jag kanske är lite slow med. Hoppas dom ger upp snart då :)
Äh, hittills har inga regler brutits vad jag sett, bara vanligt uppmärksamhetstörstande. No biggie.
jaa varför ska de göra ett konto bara för skojjs skull?
For the Lulz
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Öh, nu har jag missat något här bara för jag inte har varit inne på nästan hela helgen. Måste kolla! xDD
you can't face the problem, if the problem is your face……