Rått-kläder?

Jag tror du kan sikta på att ha honom inne tills det är tillräckligt varmt, och skulle det bli kyligare när man är ute och så så stoppa han innanför tröjan eller så istället.. =)
Vissa har klippt strumpor osv till råttkläder, men jag tror att det är lite onödigt.. =) Dock min åsikt, tycker att hundar kan ha täcken på vintern, men inte massa kläder och så. Låt de vara djur, inte små människor.. =)
(Hund och häst har täcken, nakenhundar har tröjor, visst det är en sak, men de är nakna)

Näe de är ruggigt onödigt med kläder till råttor, men å andra sidan anser jag att kläder till hundar och katter med päls är totalt onödigt oxå.
De är bättre att vänta tills de är tillräckligt varmt ute för att ta ut råttorna eller så kan du ha dem innanför tröjan=)
Qui dormit, non peccat
Hehe, men min råtta är nästan helt naken han oxå, det är bara päls på huvudet "/

men du tänker väl inte ha kläder på råttan inomhus?
Qui dormit, non peccat
Nej nej, tok heller ;) tänkte mest om man ska ta ut honom nu i vår/sommar.

Ah va bra=) Råttor med lite päls är ju lite känsligare, så ta inte ut dem innan du lätt kan gå ute och sitta i skuggan med t-shirt och de är en vindfri dag=) se till att de kan gå o gömma sig på ett varmt ställe om de vill o är de väldigt nakna så akta direkt sol och smörj in dem med solskydd=)
Qui dormit, non peccat
Okej tack :)
Ja jag tycker det skulle va kul med råttkläder jg har två råttor och har själv funderat på kläder till råttor…jag tycker det skulle va gulligt och bra till råttor eftersom jag tar med mig dom överallt …
så nu på vintern skulle jag tycka det va bra med kläder till mina älsklingar!

jag har tröjor på mina nakisar om jag är ute med dem, dels då selen kan skava lite, och för att det skyddar deras hud mot solen (de har solskydd oxo)
jag har bara tagit en mobilstrumpa/barnstrumpa och klippt av halva, och sen klippt ett stort hål till frambenen :)
*Kirby får vara modell*
You can't spell Bitchy without Itchy