Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2860 ggr
Nali
0

seegt !

Hejsan!

Jag bestämde mig för att skaffa råttor för ett tag sen och har letat förfullt nu på olika sajter och hittade en kvinna som nu skänker bort 2 hanar,bur,mat,tillbehör och allt. Jag skickade mejl till henne och ett sms för ungefär 13 minuter sedan, är en ganska otålig person som vill få svar väldigt snabbt! Jag undrar, tycker ni jag ska vänta lite eller ska jag ringa direkt? Vet att jag kan verka lite desperat om jag inte ens kan vänta 15 minuter men som sagt vääälidgt otålig när det gäller vissa saker.

[lucke]
0

15 minuter är inte mycket- ibland kan jag inte kolla mail på flera dagar, eller iaf timmar om jag är på jobbet. Så avvakta tills ikväll iaf.

Nali
0

#1 jo jag vet själv hur det är när jag ska sälja eller omplacera djur kollar min mejl dagligen men förut så kunde dom få vänta några timmar, ganska tragiskt att jag inte har tålamodet, men ska självklart försöka avvakta tills ikväll!

OttoIsTheShit
0

jag mailade en uppfödare för flera dagar sen å väntar fortfarande på svar :)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Banankaka320
0

Ring om du är intresserad på riktigt :) innan ngn annan gör det :o

Lamina
0

Haha, jag kan också vara sådär otålig ibland. Efter typ 10 minuter flippar jag ur och undrar vart människan håller hus! Men man får ha tålamod. Jag kommer ihåg en gång när jag skulle sälja något, tror det var en bur, och jag kom hem från jobbet och hittar 3 mail och 5 obesvarade samtal från samma tjej. Jag var iofs lite desperat efter pengar, men det irriterade mig så mycket att hon inte fick köpa buren iaf.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Nali
0

#3 att du orkar?! jag hoppas jag inte hoppar upp och ner i rummet av otålighet!

#4 jooo lutar lite mot det, funderar på om hon kan tycka jag är mer desperat då jag smsade och mejlade i ett mellanrum med 2 minuter…

#5 Oj! jag är visserligen desperat men känner mig redan lite fånig som har smsat och mejlat, funderar bara på att ringa nu och om personen inte svarar så får jag ge upp (tänker bara på om hon nu inte själv kan smsa tillbaka eller om hon inte kollar sin mejl), skulle aldrig själv skicka 3 mejl och ringa 5 ggr Förvånad

OttoIsTheShit
0

#6 jag har inte bråttom :) ska ändå inte köpa nya försen juli-hösten om ens då :)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Nali
0

jaha :)

chade
0

haha när jag skulle sälja mina marsvin så var det en tjej som ringde 4 gånger på mindre än 20 minuter.. och till slut lyckades hon väcka mig 7 på morgonen o.O

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Nali
0

HAHHAHAHAHAHHAHAAH, jag hade nog varit så arg över att hon väckte mig att jag inte hade gett henne dom, jag är nämligen ingen morgon människa!

chade
0

haha nej det är verkligen inte jag heller!
men jag tyckte hon lät så söt i telefonen så hon fick komma och titta på dom(hon fick dom tillslut också)^^

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Nali
0

aaaaw vad gulligt :) nu har det gått 1 timme sen jag smsade, ska nog ta och ringa snart…

fiffiluren
0

jag satt i exakt samma situation förra veckan när jag hade ringt på ett akvarium, skickade ett mail - inget svar, skickade ett sms - fick svar efter ett tag då hon ringde upp mig. Men väntan där emellan var outhärdlig :/

[lucke]
0

Själv skulle jag bli lite avskräckt om någon var FÖR på…Oskyldig

Nali
0

nah jag ringde och personen svarade inte så jag gav upp :/

[lucke]
0

Sen så tycker jag att det tillhör rent hyfs att åtminstone maila tillbaks till intressenten och tala om ifall man sålt/skänkt bort djuret/varan till någon annan- inte bara gå upp i rök, och så vet man varken in eller ut…