Slickande rådis...
Min lillgumma slickar gärna ens läppar länge och noggrant- även om man inte har något cerat på dem (kan tänka mig att det är lockande med ceratets doft)- och det är så himla gulligt
Nån som vet varför hon (och säkert andra rådisar) gör detta?
Jag blir biten (hårt!) om jag har lypsyl och mina monster är i närheten, så DET har jag lärt mig att inte ha!! Annars är de också väldigt pussglada av sig.. Saliv kanske luktar gott? :P Har ingen aning faktiskt.
Min kompis hade cerat på sig, men hon blev bara slickad läääänge, inte biten. Och läpparna är ju rätt torra, inget saliv..?
mina gör så för att mysa, samt att det ska finnas nåt i människors saliv som är bra för dem, kommer dock inte ihåg exakt.
minns när killarna mina ( medan Hypno levde ) när dom var riktigt små, så kunde båda tvinga in sig i munnen på en för att undersöka och rengöra munnen :P
satt där tårögd för att deras små sylvassa klor borrade in sig i läpparna, man fick snällt sitta och vänta tills dom är klara :P turligt nog så gjorde dom det bara en gång.
Vilken tur att jag har en råtta som inte sätter klorna i läpparna
#3 Åh fy vad äckligt XD
(Edit: Alltså.. inte dig eller att dina råttor vill pussas, men tanken om en råtta inuti munnen tycker jag låter rätt magstark, med allt vad de klampar runt i inne i buren och så)
#5 kan förstå dig xD jag är inte för att låta djur vara i ansiktet eller pussa dom 'på munnen', men dom var nyfikna och små.. tycker unga råttors klor är så fruktansvärt vassa jämfört med äldre >_< men antar det stillade deras nyfikenhet för dom gjorde inte om det.
Dem Tittar vad du ätit och så (a)
7# eller så lutade dom sig in och ropade ' Hallå! EKO!? ' xD
Hahah xD mina små äckel vill tvätta min tandställning efter jag ätit :$ men de får dem inte XD
haha naww xD
nu blev jag gose sjuk , pojkdags :D -går mot sina gosiga gossar-
När jag druckit cola så slickar dem omkring min mun och försöker komma in XD dem kanske tycker jag borde använda servett efter jag druckit xD
En gång försökte Lillemor ta mitt snus oO faaarligt
#11 haha ^^
uff, luktade säkert jätte spännande xD
Haha faktiskt "tjejsnus" xD miiintsmak :D
Ooh det lär dock nog svida i munnen xD eller är det äkta snus och inte såndär nikotinfri ? :) sådana gör ont :x ( har iofs aldrig testat äkta snus så jag vet inte )
Hihi pussiga råttor som är så mysigt! Ibland så pussar de ju för att det smakar gott, men ofta är det ju som när de putsar. Är ju för rart när de puffar med tassarna och slickar på en…typ "grooming" <3
#16 oh ja :D minns mina damer, en av dom Akasha kom springande på soffryggen och ställde sig på baktassarna och började putsa mig i hårbotten xD raspade i hela skallen haha ^^
Bly gör nåt liknande då jag kliar honom :)
Äkta snus (a) men mindre portioner (à) svider inte så, kan göra ibland om jag snusat länge och byter hela tiden xD
Men min syrra vet om en gerbil som fick tag i en snus och åt på den men som tur var hände inget :o
Här kan ni läsa.