Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 3147 ggr
SweGizmo
0

Bollar är kul...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att en liten boll kan vara så kul.

Min blogg: SweGizmo.se

SweGizmo
0

DEN ÄR MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!

SweGizmo
0

NEEEEJ du får den INTE!!!! SLUTA!

mikeiko
0

aahhahaha vad sött! Är det en pingisboll?

SweGizmo
0

Cockie tyckte också bollen var en höjdare.

cookie89
0

*skrattar*

SweGizmo
0

hahah bollen kommer ifrån en burk med MÖRK öl, så den luktar antagligen fantastiskt gott trotts att den är avtvättad ordentligt.

Bollen är av plast:) Dock får dem inte leka med den utan att jag är med, utifall dem börjar gnaga sönder dne och sväljer skiten.

mikeiko
0

#6 Jahaaaa en sån! Då förstår jag hur de lyckas bita fast i den också! xD

Var det en extra stor burk eller…? Såna där bollar brukar ju ofta vara size tiokrona i diameter menar jag? Minns du vilken ölsort det var?

TrueStory
0

HAHA XD Så sött

Jag har en boll med en pingla i min bur, Gammelgubben brukar leka med den, speciellt på natten :P

chibelin
0

gulliiiiiigt! xD

Banankaka320
0

Haha Naaaw!

SweGizmo
0

#7 den var en guiness öl tror jag, en stor. Inte jag som dricker öl här XD haha

mikeiko
0

#11 Ah, men då ska jag be min pojkvän spara lite guinnessbollar till mig och pälsklingarna, han gillar stouts :D Jag tänkte på bollarna till ale, men de är mindre säkert av anledningen att det bara är halvmörk öl kan jag tänka mig…

SweGizmo
0

XD hehe, ja som sagt, jag dricker öl så jag har ingen koll på sorterna där, men det kan nog vara skillnad på "bollstorlekarna" beroende på om den är mörk eller halvmörk.

Kul vändning i tråden må jag säga, börja para om öl XD

Lamina
0

Ännu mer OT, varför har dom bollar i mörk öl..? O.o

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

mikeiko
0

#13 Haha sorry xD

#14 "The 'widget' is actually a plastic moulded device that sits at the bottom of a can until it's opened and then releases a little beer and nitrogen, forcing a surge of bubbles that settle to form the tight white head - in short, the perfect pint at home."

nyndat
0

Åh gud vad jag blev sugen på Guinness nu bara för det X(

.. Hehe Oskyldig Nu fick jag en bra ursäkt att köpa en, klart mina små tottar också skall ha lite skoj XD

Cis-j
0

Haha jag blev också riktigt sugen alltså! ^^

SweGizmo
1

haha, bästa bortförklaringen till att dricka öl, råttorna måste ju ha en boll som luktar gott XD hahahahahah

Melcedo
0

2# men jösses så gullig! lite som attt: Släpper jag bollen är det kört.

Zakaraa
0

Attans att ingen tycker om den ölsorten här hemma! :O
Någon snäll själ som vill ha ölen så jag får bollen? ;D

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

mikeiko
0

Hahahaa man kanske skulle börja nån sorts undergroundförsäljning av ölbollar till råttor xD

nyndat
0

#20 ..jag kan väl offra mig..

Itchy
0

#20 vattna en blomma med den så ska du se att den stormtrivs :)

och så får råttorna sin leksak ^^

You can't spell Bitchy without Itchy

Zakaraa
0

#23 jag har inga blommor, jag dödar dom bara Oskyldig
Vilken tur att du stället upp Nyndat! ;)

nyndat
0

#24 Man får väl ställa upp för sina medmänniskor, hallå :P

och JÖSSES vad den här stackars tråden har spårat ur XD

SweGizmo
0

ha ha ha^^ Undra hur många som faktisk kommer gå till systemet och köpe en sådan där öl.. ENBART för bollens skull;D sjukt kul.

Denna kommentar har tagits bort.
Elshira
0

För att fotsätta på off topic… Vad är de där bollarn gjorda av (typ gummi eller?), och vad är det för ölfat/tråg (eller vad det nu är?) man ska köpa för att få med en sådan? Gärna länk/bild eller liknande xD Och vad är de egentligen till för…?

Har en pojkvän som gillar öl så vi skulle ju kunna dela, han får ölen och jag bollen Oskyldig

Hakuna matata!

SweGizmo
0

Bollen är av plast, den har några hål i sig också. Vad den är till för vet ej f*n, men den ligger bara i mörk och vissa halvmörka öl, och då bara i burkarna, INTE i glasen.

Här är typ den enda bilden på en burk jag hitta XD

Elshira
0

#29 Aha, jag trodde de låg i ölfat eller liknande.

vad har de för funktion att lägga en boll i ölburkarna? o.O och varför bara i mörka ölsorter? xD (Någan anna som vet alltså, inte du #29 :)

Hakuna matata!

Lamina
0

Haha, när föräldrarna undrar varför jag köpt dom varsin mörk öl bara sådär; "Ingen anledning, men när ni har druckit upp vill jag gärna ha dom små bollarna som ligger i burken" Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

SweGizmo
0

# 31 XD hahahahaahahah

Zakaraa
0

Jag är jätteosäker men Någon sa för jättelängesen till mig att bollen är till för att ölen inte ska skumma över osv
men om det stämmer eller inte vet jag inte :)

***uppdatering 14.49*
**Kopierar från denna hemsida: länk
Det är en kolsyrepatron som ser till att du får ölen som den ska vara…Finns även på murphys om jag inte minns fel hittade detta tydligen från guiness.com enligt ett annat forum: The 'widget' is actually a plastic moulded device that sits at the bottom of a can until it's opened and then releases a little beer and nitrogen, forcing a surge of bubbles that settle to form the tight white head - in short, the perfect pint at home.

Elshira
0

#33 Ha jasså där ser man! Jag misstänkte nästan det hade något med skummet att göra (efter som det är så "viktigt"), men kunde inte för mitt liv föreställa mig hur den fungerade Cool

Hakuna matata!

mikeiko
0

#33 Lulz, typ samma text som jag klistrade in i #15 xD

Zakaraa
0

#35 Hah, märkte jag inte ens :P
Fler än jag som missade det tydligen då frågan ställdes xD
Aja nu borde ju inte fler missa det iaf ;)

mikeiko
0

#36 Haha ja xD

Åh, man borde spela in en video…typ "En ölboll - fem råttor" Hur ska det slutaaaaa?

Zakaraa
0

#37 haha jag skulle garanterat titta! xD

Har nästan övertalat pappa nu om att han ska dricka ölen (som han inte gillar alls) bara för att jag ska få bollen Oskyldig
Tack SweGizmo för tipset! xD