Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 2643 ggr
Zakaraa
0

OT - gratis webbhotell

Ni som har egna hemsidor och använder er av gratis webbhotell
Kan ni tipsa om något bra som inte har ett för krångligt namn? :)

Med tiden kommer jag troligtvis köpa ett eget domän men tills vidare så tänkte jag köra på ett gratis webbhotell (tills jag lärt mig hur allt fungerar :P)

Länka jättegärna era egna hemsidor ochså så får jag kolla runt lite på hur era sidor ser ut :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Dramatik
0

En gratissida är iaf webs.com , jag tycker det funkar bra för det mesta och adressen är inte särskilt svår. Länk till min sida ser du i min signatur:)

Zakaraa
0

**Dramatik
**Tack för tipset, vet fler som använder det och verkar vara mycket nöjda!
Det är egentligen det ända gratis webbhoteller jag känner till, hehe :)

Dramatik
0

#2 Weebly.com är väl också gratis? Hmm…jag känner inte heller till så många andra. Antagligen för att jag är nöjd med mitt och inte har behövt leta efter andra:)

Zakaraa
0

jo weebly.com känner jag också misnt en person som har, lutar nog lite åt att jag skaffat Webs.com

Till er andra som läser tråden
Glöm inte bort att länka era egna hemsidor :D

nyndat
0

#4 Hehe, okay då.. Fast min är inte gratis XD Dock har jag varit väldigt nöjd, med surftown som jag har.. Billigt o bra :D

Någon gratis har jag ingen erfarenhet av, har inte själv haft tålamodet med såna då de ofta är väldigt begränsa(n)de. Tror dock google har någon ny gratistjänst som skall vara bra?

Zakaraa
0

**Nyndat
**Gör ingenting att din inte är gratis ;)
Vill se allas hemsidor så jag får lite tips på hur jag kan utveckla min :) (när jag väl skapar en vill säga)

minky
0

använder webgain.se

den är gratis =) o jag tycker den är lätt att använda, är inte direkt nåt data geni… =P

SweGizmo
0

weebly.com tycker jag är bäst.

han en själv. gizmorats.weebly.com

Min blogg: SweGizmo.se

cosmonita
0

Varför gratis med reklam när man kan få egen domän för 200-400 kr/år?

Zakaraa
0

Jag har inte några pengar som jag Vill eller kan lägga på hemsidor :)
Därför vill jag Börja med en gratis sajt och sedan när tiden är inne köpa eget domän

Thawelin
0

zoomin.se har haft gratis hemsidor men läste nyss att dom kommer lägga ner den sidan till våren så den går inte, men dom rekommenderar www.n.nu som man också kan skapa en egen sida

men jag vet inte mycket om dom när jag själv också använder webs.com =)

//Jacqueline Thawelin

Terato
0

Cosmonita, vad använder du för webhotell?

Jag har ju den billigaste betalfunktionen hos webs nu, för att slippa reklam och kunna använda fler sidor. Men jag skulle vilja använda nåt hotell där det finns mer möjlgiheter att ändra layouten i HTML. 2-400 kan jag definitivt betala per år.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

cosmonita
0

Jag har egen domän hos one.com

nyndat
0

#12 Det är vad jag betalar hos surftown :) Kan som sagt rekommenderas ^^

Och förresten, om jag nu mot förmodan skulle rekrytera någon till surftown genom att ni läser detta, så får ni gärna använda bonuslänken. Tror jag får rabatt eller något sånt då XD