Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 1819 ggr
Banankaka320
0

Vibrerande öron?!!

Varje kväll innan jag går och lägger mig bruka jag ligga och glo på mina råttor, och nydligen sprang Märta (dubbelrex, ca3mån) fram till Ester (ca 2år, hooded) och busade med henne men hon ville inte så då skuttade Märta bort ca 10cm ifrån henne och hade baken vänd mot Ester och så började hennes öron vibrera! Hon gjorde likadan två tre gånger, är de ngn löpgrej eller? :o

De två fisarna jag har som är dubbelrexade har väldigt långa öron, häromdagen tvättade en sitt öra som en kanin gör och de såg väldigt freaky ut XD

mikeiko
0

Haha ja precis, hon löper :D

Håller med, öronvifterskor ser ut som om de ska börja flyga xD

CamillaS
0

Öron vifterskor är så gulligt! ^^

Cis-j
0

Saknar att mina honor inte gör det lika ofta längre. De börjar ju bli gamla klimakterie-kärringar >.< !

TrueStory
0

#3 Råttor förvandlas till Kossor, Klimakteriekossor ^^

Banankaka320
0

HAHA okej XD Jag har bara sett på mina dumbotjejer att dem rört öronen lite, inte sådär extremt XD Jag trodde det var hennes fot på något sätt att hon kliade sig för det gick så fort XD

MoaL
0

Mina yngsta honor vibrerar så mycket att de blir suddiga. De vibrerar alltså inte bara med öronen utan med hela kroppen. Det är sanslöst att råtthonor ens kan röra sig på det sättet. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Banankaka320
0

#6 Hah naw XD Jag ska försöka filma det nästa gång dem löper så kan jag lägga upp det här :D