Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 1790 ggr
[lucke]
0

Hur mycket...

…fäller normalt en slät ungråtta (knappt 4 månader gammal)? Fäller rexar mindre?

Banankaka320
0

Mina råttor fäller inget nästan, men däremot min systers råttor fäller mer. Och alla är slät, men dem är husky roan medans mina är hooded. Kanske har nåt med det Att göra?

[oboybabe]
0

Mina fäller ganska mycket också fast hittar mest vita strån men det kan ju vara för att dom är lättare att upptäcka.

Otaku
0

Mina rexade pojkar fällde ganska mycket :O Hade en slät också, men han fällde knappt någonting..

Mvh Vinetta

Marre89
0

min black hooded kille fäller ganska mycke, slät. Medans min andra en slät mink och en opal rex inte fäller nått typ..

Anvariel
0

Mina fäller nästan ingenting (släta) förrutom när de är stressade. Så när jag klipper klorna på dem eller ger dem antibiotika eller något, så lossnar det massor. :)

Luka
0

Jag uppfattar det som att min roan fäller mer än mina andra… iofs har hon ju ljusare hårstrån, så det kan vara att de syns mer bara. Brukar synas när jag har mörka kläder…

[lucke]
0

Hon är ju vit om hela magen, därför det syns så väl- tror dock att det är helt normalt- fick bara för mig att rexar inte fällde på samma sätt…