Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 989 ggr
sotlynx
0

Utställning/ Agility?

Är det någon som vet om det är någon träff/ utställning/ agility eller liknande i Skåne snart?

Har tittat på många olika ställen, men det verkar väldigt dött här nere…

sotlynx
0

GladPutteliputt!

alexfifan
0

http://smadjursvanner.se/

vet att dom har anordnat någon utställning somras/höstas, men verkar inte som att dom har någonting på g just nu.
undrar också om någon annan vet något, känns så himla långt att åka upp till sthlm och sånt

you can't face the problem, if the problem is your face……

sotlynx
0

Smådjursvännerna kommer förmodligen vara på Vellingeblomman v7 precis som förra året, men det känns långt fram… Då ska jag dessutom vara där med kaninhoppningsklubben och får ingen tid över för annat.. :c

alexfifan
0

Vellingeblomman? Vad är det? Eller vart ligger det, haha :)

sotlynx
0

Vellingeblomman ligger utanför Vellinge, söder om Malmö..

alexfifan
0

Hm, jaha. Vad händer där då? Glad Är det utställning eller något annat ;o

sotlynx
0

Vellingeblomman är ett superstort växtvaruhus och har själva en stor avdelning med djurtillbehör och akvariefiskar. Just v7-8 har dom smådjurstema några av dagarna. Lunds kaninhoppare ska dit och visa kaninhoppning på lördagen. Förra året var smådjursvännerna där under hela v8 och visade olika djur och hade utställning för olika gnagare. Är ganska säker på att dom ska dit i år igen. Ska kolla med Danne som är ordf…

Hann som sagt inte kolla så mycket eftersom jag pysslade med hoppning. Det var galet mycket folk och väldigt trevligt. För övrigt har Vellingeblomman väldigt bra priser på djurtillbehör om man jämför med ex Arken. I synnerhet den veckan är det extrapriser på massor av saker. Kolla in deras hemsida!

alexfifan
0

Oh, det borde jag nog göra! Tack för infon, ska kolla upp detdär lite mer Oskyldig