Intressekoll-Siameser
Planerar att ha en kull i höst med min Delicoius och Pirat´s Jason i höst och vill kolla efter intresse..
Delicious

En väldigt framåt och nyfiken hona som vill upptäcka allt. Super snäll mot allt och alla! Hon är B-e sm sp, satinbärare och dumbo. Väger nu 325 gram och är född 13/1-10. Hon har alltid fungerat bra i flock, likaså hennes 3 syskon jag har här hemma. Detta kommer att bli hennes första kull.
**Jason
**
Lugn och stabil hane som funkerar perfekt flock. Jason är B-e sm sp, db. Detta blir Jasons andra kull, han vart pappa till en kull med Delicous halvsyster. Han väger nu 600 gram.
Så det var bara lite kort om föräldrarna.
Vid intresse så funkar det bäst om du skickar iväg ett mail till katrinlindberg_82@hotmail.com
Ingen av dem som är rex? Blir det dumboöron?

nej, dom är släta. Japp, kommer att komma dumbo i kullen..
Vid intresse så får du gärna skicka ett mail..
jag skulle vara intresserad dock så vet jag inte hur jag ska få dem upp hit.. kanske någon jag känner som paserar igenom eller något..
Hur är det med släkt osv:)?? sjukdommar? emunförsvar?
Är ev intresserad.
Har även kikat lite på din hemsida:) Tusan att du ska bo i stockholm du;) hehe.
Min blogg: SweGizmo.se
Jag kan vara jätteintresserad, beror på när det är och om jag får jobbet jag sökt. Annars har jag inte råd med djur i nuläget.
Vet inte om jag tar en kull på syrran. Så jag är intresserad av en parvel. Dumbo gärna, kön spelar inge roll :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

jeg ville ikke brukt en rotte fra pirates

om det er snakk om danske pirats nå da
#8 ja det är danska pirats. lite synd med det strul som finns det hållet. men finns strul på alla håll.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Har 2 råttor från Pirat´s, och den andra honan var absolut inte lämplig i avel och vet även att andra syskon är likadan som min. Tyvärr så verkar ju pirats väldigt svår att få svar från…hmm.. Så inte vart det lättaste att få veta något vettigt därifrån. Men Jason är verkligen en underbar hane, och letat upp syskon som är likadana :) Men tyvärr hört från andra danska uppfödare att hon har många linjer man ska hålla sig borta från. Känner att jag har en väldigt tur med Jason. SÅ honom ville hon minsann köpa tillbaka..
Skulle som sagt tidigare vara otroligt intresserad av en kille, gärna dumbo men inte ett måste, och helst inte med röda ögon :-)
maila mig mer än gärna när kullen kommit;
emma_wetterqvist@hotmail.com
Jag är intresserad av en svartögd hona, dumbo eller topp spelar ingen roll. Jag bor i Stockholm :D
Älskar pälsen på siameser, den är sååå len och mysig! Jättefina mörka tassar på pappan!
#4 Åh vad jag älskar att du kallar immunförsvar för emunförsvar! <3

#11 du är inte bortglömd :)
Dom har nu satts ihop, så hoppas på marsipangrisar om 3 veckor :)
#12 du får jätte gärna maila mig på Katrinlindberg_82@hotmail.com :)

kan du sende meg stamtavle på min mail? kan være jeg er veldig interessert i en BES:D

#14 absolut, fixar det senare när jag kommer hem idag!
Hur gammal är pappan? :)
Tycker att bes är så himla fina, men vet inte om jag kommer fortsätta med råttor. Det beror lite på hur mitt liv ser ut efter gymnasiet.. Och det vet jag ju inte riktigt än :P Lycka till med de små iaf! :)
#13 Har mailat! :D

#13 ÅÅÅ! Vad tre veckor känns som lång tid!

#17 Jason vart 1 år 17:e juni.
#18 ska svara på ditt mail senare, så du är inte bortglömd :)
#19 Visst gör det ;)
Intresserad av en toppörad hona!
Förresten, vart i Stockholm bor du? Svara per mail/pm om du inte vill skriva ut här på forumet :)

#22 Än så länge bor jag i vendelsö, söder om stockholm,men håller på att flytta närmare stan :)
Åh toppen, vilket område, typ? Bara så jag vet hur långt jag ska åka eftersom jag åker kommunalt :)

#22 Kommer flytta till Enskede Gård.
#25 Smidigt! Jag bor själv i krokarna! :D

Men katrin då ska du flytta från lugna fina vendelsö ;D Nämen fattar att det skulle underlätta att bo närmare stan ;)

#27, känns ju i hjärtat…har lite svårt att sälja lägenheten, så den hyrs ut. Njaa, för egen del så blir det bara bökigare eftersom jag fortfarande jobbar i Jordbro…men, men..kärleken som drar mig längre bort :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Förresten, blir det bokstaven G som kulltema? (Vill i så fall gärna att min tös får heta Geraldine som i "The Vicar of Dibley", om det finns möjlighet ^-^)
Hej,
är mycket nyfiken på hur det går änsålänge?=) Är ev intresserad av en flicka också! Saknar så att ha rådisar, men får prata om det med sambon först..
Ännu osäker på om Delicious blivit parad, men dom sitter tillsammans så om hon inte blivit parad så blir hon nog det snart :)
Pga flytt så har jag inte så mycket tillgång till dator under en tid, men vid intresse eller några frågor så maila gärna då jag har mail på mobilen och lättare kan svara :) Katrinlindberg_82@hotmail.com
Har för övrigt bytt namn från Katrin82
Katoz
ååå va vacker!
ja ser ingen bild i inlägg 0 på hanen? den andra bilden..
Aaaaaaw! *kidnappar*
#35 Ja hon är verkligen hur fin och söt som helst!
ÅÅhhh vad fin hon är :) Har ju 2 sysrtar kvar här hemma, varav en flyttar imorgon.
Båda är väldigt nyfikta ock framåt.
Jag får starta en tråd sen om kullen för att se hur syskonen ser ut :)
#37, Tack :)
Katoz
#38 Inga problem :)
Det tycker jag! Så kan jag bildbomba med Izabilder i den tråden också haha ^-^
#39 Underbart!! :) Ska starta en på en gång!
Katoz