Pyssla inredning
Jag har för ett tag sedan bestämmt mig för att köpa råttor. Men jag vill lära mig så mycket som möjligt först! Och även ordna med bur inredning och allt som kan tänkas behövas i god tid!
Jag har kollat runt här väldigt mycket, och jag tycker ni har gjort så snygga hänmattor, kuddar, bon ocksåvidare.
Jag tänkte att jag skulle ge mig på att sy lite själv.
Jag undrar vad man kan änvända för tyger, har sett att många använder flice. Kan man änvända vilka tyger som helst? =)

Tyger som inte trådar sig är att föredra, har både sett och hört om tillfällen då trådarna virat sig runt en liten rått-tå och råttan fastnat. Dom flesta gånger har det gått bra, men finns även de gånger det inte gått så bra. Så ja i det avseendet är fleece bäst. Jag upplever det också som att fleece inte luktar lika mycket som annat, mer absorberande, tyg gör när det blir nerkissat.
Lägg inte ner för mycket tid eller pengar på att sy/köpa härliga hängmattor. Dom brukar inte överleva så jättelänge allt som oftast. ;)
Tack :D Då förstår jag. Fleece (som det visst stavas xD) är väl kanske lite mysigare med.
Jag tycker det verkar himla kul att göra leksaker till råttorna.
Bara att släppa lös fantasin :D