Intressekoll - STOR BUR!
Jag har två bebisar, som kom hem för en vecka sedan. Hade köpt en riktigt stor bur - jag menar, skitstor XD - utan att själv ha sett den; men kan nu konstatera att det faktiskt var rätt overkill med den storleken. Inte minst för att jag i förvägen bor väldigt trångt, och åbäket tar upp hela min hall. Men jag tänker inte köpa nytt förräns jag vet om någon är intresserad av att köpa denna buren av mig?
Modellen heter IMAC rat prince, här finns en affär som säljer dem. Som ni ser är buren 100*54*90, men man kan göra den mindre genom att endast använda ovandelen. Enligt burräknaren kan man ha 8 råttor med rekommenderat utrymme, eller lagligen hela 17 stycken (inte för att någon skulle ha det, men ändå, säger lite om storleken på eländet!)
Buren är intakt med alla delar som behövs för att samla den. Det ingår tre stycken hyllplan. Den är som sagt inte trasig, men begagnad med en viss rått-patina.
Länken ovan är det billigaste jag hittat buren för i handeln, i djuraffärer är den inte så vanlig men jag har sett den för över 2000. Om jag skulle sätta priset till 750, hade någon då varit intresserad? Den finns just nu i Danmark, men kommer att forslas till antingen Lund eller Ängelholm i tillfälle av försäljning.. :) Räkna med att ha den om 2-3 veckor isf.
Glömde säga att det ingår två plaststegar/-trappor också. Färgerna är samma som på bilden (som man kan se om man följer länken i förra inlägget)
… och att allt beror på om jag hittar något bättre alternativ.
Hej hej.. sitter o letar bur för jag tänkte skaffa mig Råttor =)
Du har ingen bild på buren om den är kvar?

T.S, Länken fungerar inte?
Såhär ser den väl ut om inte annat? (Sökte på den eftersom länken inte fungerade. :) )
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag skulle vilja be om att få tråden låst :o
Nu är det underskott på burar här i stället, så buren är inte till salu
Sorry!
(Konstigt att inte länken fungerar längre förresten!)