Något sött
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Raggamuffin och Mont Blanc fick gröten som Deadly inte orkade få i sig efter sin kastrering.
Aaaw ^-^ Man märker verkligen när de äter något de tycker är extra gott, de liksom böjer fram tippen på nosen sådär…de ser ut som små näsapor! xD
haha fy vad söta :D
när mina äter något de älskar riktigt mycket brukar det typ, rycka i öronen/kinderna eller hur man ska beskriva det. jättegulligt hihi.
you can't face the problem, if the problem is your face……
Ja de där var nog inte det ALLRA godaste. De godaste dessa vet är zoophobas. Men mannagryns gröt med lite sylt var ju jätte mumma det med :P
#1 jo jag älskar med när de gör så där med nosen!
Skeden blev ju nästan ren :P Du behöver ingen diskmaskin ju :P
Hemskt sött när dom blir så ivriga och bara vill ha mer och mer. Vänder på skeden virigt för att hoppas på att de finns mer på andra sidan :P SÖTT!!
#3 vad är zoophobas? :$
Åååååh älska råttor! ^^ Mina killar älskade också gröt, men då var det barngröt med bär :-) Så gulliga :'-D
#4 zophobas är en skalbaggelarv --> zophobas larv
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#4 Det är en sorts larv man kan köpa på de flesta djuraffärer. Man brukar ge de till reptiler. Men att ge det till råttor ger dem lite hjärngympa i och med att de lever och kan bitas de där jäklarna. Håller råttan lite sysselsatt med å lista ut hur de ska få i sig de. Har sa det bara *chomp* så var larven borta. :P
Särskilt raggamuffin e sådär med att vända på saker och ting. Vänder även på mina nävar om jag gett dem något.