Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 956 ggr
Jinaum
0

Något sött

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Raggamuffin och Mont Blanc fick gröten som Deadly inte orkade få i sig efter sin kastrering.

mikeiko
0

Aaaw ^-^ Man märker verkligen när de äter något de tycker är extra gott, de liksom böjer fram tippen på nosen sådär…de ser ut som små näsapor! xD

alexfifan
0

haha fy vad söta :D
när mina äter något de älskar riktigt mycket brukar det typ, rycka i öronen/kinderna eller hur man ska beskriva det. jättegulligt hihi.

you can't face the problem, if the problem is your face……

Jinaum
0

Ja de där var nog inte det ALLRA godaste. De godaste dessa vet är zoophobas. Men mannagryns gröt med lite sylt var ju jätte mumma det med :P

#1 jo jag älskar med när de gör så där med nosen!

AnnaRamnemark
0

Skeden blev ju nästan ren :P Du behöver ingen diskmaskin ju :P

Hemskt sött när dom blir så ivriga och bara vill ha mer och mer. Vänder på skeden virigt för att hoppas på att de finns mer på andra sidan :P SÖTT!!

#3 vad är zoophobas? :$

EmmaWq
0

Åååååh älska råttor! ^^ Mina killar älskade också gröt, men då var det barngröt med bär :-) Så gulliga :'-D

Zakaraa
0

#4 zophobas är en skalbaggelarv --> zophobas larv

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Jinaum
0

#4 Det är en sorts larv man kan köpa på de flesta djuraffärer. Man brukar ge de till reptiler. Men att ge det till råttor ger dem lite hjärngympa i och med att de lever och kan bitas de där jäklarna. Håller råttan lite sysselsatt med å lista ut hur de ska få i sig de. Har sa det bara *chomp* så var larven borta. :P

Särskilt raggamuffin e sådär med att vända på saker och ting. Vänder även på mina nävar om jag gett dem något.