Jul tävling
En sista sekunden tema fototävling kommer här 
Blir tyvärr endast två veckors tävlande och 4 dagars röstande. Men det ska vi nog klara om vi hjälps åt lite
.
Endast ett bidrag per medlem, bilden ska vara julig och ska självklart vara på en eller flera råttor. Ägare och andra djur får finnas med på bild, men fokus ska ligga på själva råttan/orna.
Sista inlämningsdag är onsdagen 20/12 kl 20:00 Efter det startas en omröstningstråd som varar till fredagen 24/12 kl 15:00
Jag sponsrar med en liten vinst till vinnaren och tvåan.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
ååh vad kul då får man ta en bra bild på sina råttor :D
*avtryck* hoppas att jag hinner genomföra min ide :D
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Skriver också lite så att jag inte tappar bort tråden o:
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Tass här med, lär nog inte kunna delta i brist på kamera men alltid kul att se andras bidrag :)
you can't face the problem, if the problem is your face……
hur lägger man upp en bild så att den hamnar här på en gång utan att man behöver trycka upp den på sidan?
#7 Tror du måste ha den där extragrejen man kan köpa till, vad den nu heter. x)
you can't face the problem, if the problem is your face……
Man kan annars bara "dra in" bilden :) Funkar bra! :D
#jag kan inte bara dra in bilden
Okej, mysko :P
Gud va svårt! Nu är råttorna fotade å klara.. nu ska man bara försöka välja ut 1 bild man ska använda oxå…. inte lätt!
Gud så fin! Underbar

….Jag såg råttan kyssa tomten… 
Puss på dig tomten och God Jul, säger Sokka.
Så fina bidrag :D
Hoppas jag hinner med mitt! :)
Här kommer migg julbidrag :)
Cleo fick agera tomte ^^
kan tillägga att Piff i #15 är papap till Cleo :) r.i.p Piff
Här kommer mitt Julbidrag :)
Lilla Jasmine, hon var den enda som ville bli fotograferad. Siri hade annat i tankarna och gömde sig runt omkring så blev inga bra kort på henne tyvärr.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Föresten Zickan! :P
Är sista inlämningsdagen
Måndag **20/12
**eller onsdag 22/12? :P
Du har skrivit onsdag 20/12 upptäckte jag precis så man kanske skulle klargöra det så inte någon stackare tror att det är onsdag som gäller :)
Vet inte vad jag håller på att snurra om. Det är idag den 20 dec kl 20 som denna tävling stängs ned :-P
Så börja kasta in bilder
Då startar väll jag röstningen nu då.. (jag antar att man inte får rösta på sin egen) så jag röstar på #15.
Det kommer ju dyka upp en röstningstråd sen antar jag. Då får du rösta ;)
Brukar inte det skapas en ny tråd med alla bilder samlade i 1 bild osv när det är sånna här tävlingar?
#7 nej du måste inte köpa till ngt. Om du klickar på din bild som du lagt upp nu, kommer du vidare till en visningssida. Där kan du högerklicka "kopiera". Sen går du tillbaka och hanterar inlägget, klistrar in. Voilá! Du måste använda explorer som webläsare om du ska göra detta dock.
#7 nej du måste inte köpa till ngt. Om du klickar på din bild som du lagt upp nu, kommer du vidare till en visningssida. Där kan du högerklicka "kopiera". Sen går du tillbaka och hanterar inlägget, klistrar in. Voilá! Du måste använda explorer som webläsare om du ska göra detta dock.
Det är på g. Hänt lite tråkiga saker jag försökt bearbeta lite. Men omröstningen är uppe snart.

)