underbara bebisar
9 st bebbar som söker fodervärd!
16/2 födde Miu 12st barn i olika färger (silverfawn, black, champagne & agouti) Jag söker seriösa & råttvana "fodervärdar" (spec kontrakt mellan mig & köparen som bland annat kommer att innehålla att jag ska få tätare uppdateringar än vanligt om dessa råttor & att de MÅSTE tillbaks till mig om ni inte kan ha kvar dem, inte många likheter med fodervärds avtal för hund eller häst alltså
)
Mamma Miu är en härlig silverfawn hooded hona på runt 400g, underbart temperament & mkt vacker
Pappa Alexander är 1år & 8 mån (2 år i juni) väger ca 600g & är silver black eubk, även han mkt vacker med ett underbart temperament.
titta in på ---> http://viljans.blogg.se/ för mera bilder & skicka iväg ett mail om ni är seriöst intresserade & vill ha mer detaljerade upplysningar om kullen & bakgrunden till att jag söker fodervärdar!
Jag bor lite väl långt ifrån för att kunna vara fodervärd, men jag önskar dig ett stort grattis till de vackra bebisarna! :) Och grattis till mamma Miu också, såklart. ;)

går det att lägga in bilder direkt? provar…

Vad menar du egentligen med att du söker fodervärdar? Menar du att (som fodervärd innebär för andra djurslag) att du delar ut råttorna gratis och att den som får råttorna står för mat. Och att du senare tar kullar på råttorna? Eller hade du tänkt att ta betalt för råttorna, men varför kalla det fodervärd då?
#6 Jag menar helt enkelt att när jag hittat lämpliga hem så placerar jag ut råttorna där gratis, så att det är precis som en egen råtta,
men med ett speciellt kontrakt på att man MÅSTE uppdatera mig om råttans hälsa & utveckling vid vissa åldrar, måste rapportera alla eventuella sjukdomar & om det skulle förekomma någon temperaments störning (typ barbering, aggressivitet) & att man inte får lov att sälja råttan eller avliva (utom vid akut skada förstås) utan råttan måste tillbaks till mig om man inte kan ha den kvar..
men jag tar inga kullar på de råttor jag delar ut, & det får inte heller den som får råttan göra..
hoppas att du förstår hur jag menar, är det något som är oklart så fråga gärna 
Jag får verkligen lust att ta två av de där… Synd att jag redan har tingat två :/ Fast de är ju hur söta som helst de också :D
hihi vi tackar & tar emot allt beröm över deras söthet KickanW 

Åh, skulle vilja ha en eller två, men måste först hitta en bättre bur till mina tre töser.
Tixy: skulle du vara intresserad så skicka ett privat mess så ska du få telenr så vi kan talas vid..

Synd att du bor så långt bort. Annars hade jag varit intresserad. Men jag bor utanför Stockholm. Dom är jättefina. Jag såg en svart där i högen någon stans… de är alla jättefina, så söta.
ja jag säger samma här synd att du bor så långt bort jag har två 7 veckors pojk bebisar hemma blir 8v. på måndag…
åhh hade vart så kul att ta en eller två till…

Vill verkligen skaffa 2 råttor, och jag bor inte allderles för långt bort (Bor i Göteborg). Min syrra bor ju i Skåne.. Hmm.. Ska försöka tjaata lite på mina föräldrar, men eftersom jag har 10 egna djur här hemma så ska jag nog inte hoppas på så mycket..

välling/gröt monster

japp.. de kröp själva upp i min hand och somnade såhär.. höll bara handen inne i buren hos dem 
Haha den sista bilden var ju härlig :)

Mamma Miu med snowstorm
aaw.. synd att jag bor så långt ifrån:( Volcano e ju hur fin som helst:)
5 st bebbar kvar som vill ha egna hem
Avalanche - hane

Volcano -hane ( intresse visat, väntar på svar)

Landslide - hona

Lightningstrike - hona

Snowstorm, hona (intresse visat på henne, väntar på svar)

åker till Gbg torsdag i nästa vecka så kan ta med till rätt köpare då.. (givetvis vill jag prata med er på tele innan isåfall..)
Wee, en är min!!! 
hihi japp.. Snowstorm är alltså bokad nu 
3 st bebbar kvar! 2 hanar (Volcano & Avalanche) + 1 hona (Landslide)