Busa vid datorn
Haze : Skönt med en sovstund på mattes axel, medan den andre busen Bly upptäcker databordet och kissar på mattes mus ( FY VAD NI ÄR PERVERSA! xD )

Bly: Riktigt coola saker här bakom, man hittar massa skatter. Som den här chips påsen! oh vad är där borta? hehe, Tjenare snäckan * lutar sig närmare datamusen *

Hade en skön dag med grabbsen framför datorn, Hade tom Edwin där men han brydde sig inte om råttorna. ( En katt, antar han är så van dem i buren så det spelar ingen roll om dom är ute och tultar- innan nån säger nåt ska jag påpeka att jag är alltid med dom och jag släpper dom inte på golvet med katt i samma rum )
Vilken söt tröttnalle
det var fruktat mysigt, han var så sömnig att han halkade nästan av min axel xD

Så söt liten sömntuta!
det är mys att ha dem vid datorn, men ja förstår inte det där me kisseriet, alltid på mobilen, alltid, och ingen annanstans förutom dåde råkar gå över den. -.-''
hahahah! höll på att dö av skratt när jag läste att de kissade på mattes mus xD
Anledningen till varför råttor "kissar" på mobilen, datamusen och kanske fjärrkontrollen är för att vårt handsvett innehåller samma ämne som de utsöndrar i sitt revirkiss har jag för mig att jag läste någonstans. Så nu vet ni varför dom är populära targets ;)
jaha :O aldrig hört talas om men det låter rimligt, eftersom det ALLTID är elektroniska saker som man absolut inte får kissa på som det händer:P