Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1402 ggr
SkinnyBitch
0

Råttvakt/Omplacering

Hej!

Jag sitter i en jobbig sits just nu med mina 2 råttpojkar. För att göra en lång historia kort: Jag har länge planerat att åka utomlands nu i dec-maj. En vän fick oönskade råttbebisar i oktober, jag planerade och fixade råttvakt under tiden jag är borta och tog hem pojkarna. Men nu har det strulat sig och den tilltänkte råttvakten kan inte ställa upp längre.

Så nu måste jag hitta någon som kan ta pojkarna antingen bara under semestern eller ta dem för alltid. Jag vet inte vad som är bäst för dem, de kanske blir stressade av att åka mellan mig och råttvakten och sen tillbaka till mig.

Finns det någon därute som vill ta hand om 2 underbara råttpojkar? Jag bor i Västerås men kan köra längre sträckor för att lämna dem, det är inga problem.

Maila mig här eller på totty123@hotmail.com

zickan
0

Vilka datum gäller det?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lamina
0

Jag funderar på att skaffa mig en flock hanar men skulle gärna prova på dom först. Jag skulle gärna ta hand om dina hanar medan du är borta. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Mische
0

Från vilket datum gäller det i dec? Jag skulle kunna ta hem dom under perioden som du behöver och sedan när det är dags kan du besluta vad du tycker blir bäst för dina pojkar, att stanna eller ta hem dom. Vad har dom får mått på sin bur?

gulzebra
0

Jag skulle gärna sitta råttvakt åt de. Har en ensam pojk på 1½ år här hemma, de får jättegärna hålla honom sällskap om det kan funka! :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram