Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1847 ggr
chiyoo
0

Bur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en väldigt bra råttbur till salu som jag tänkte att någon här inne säkert är intresserad utav.

Bifogar en bild på den, den finns i Lund i Skåne

Lamina
0

Synd att jag inte har råd med någon ny råttbur eller ens kan åka så långt. Men undrar iaf vad du ska ha för den?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

chiyoo
0

700 kr hade jag tänkt mig

Lamina
0

Då är det mest bara synd att jag inte kan åka så långt…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

chiyoo
0

var bor du?

nyndat
0

700 med tillbehör? Vilket märke? Några skador?

Lamina
0

Falun, Dalarna. :p

//Lamina

nyndat
0

och hur många luckor har den och hur sitter de placerade?

.. och har du mått på den?

AnnaRamnemark
0

Jag är sjukt sugen hörru. Jag bor i halmstad så de är inte så långt till skåneland :P

chiyoo
0

Tillbehören som medföljer är stegarna och de 3 hyllplanen. Jag har slängt allt annat som hängmattor eftersom det tog väldigt hårt på mig när min sista råtta gick bort.

Tyvärr vet jag inte vilket märke det är :( Det står inte på den… men det finns säkert någon annan som vet då jag har sett en del som har denna bur.

Den har 4 luckor. En stor framtill som gör att du når hela bottenplanen och andra våningen bra. I den stora finns det en liten lucka. Sedan finns det en lucka som gör att du når det 3e planet och en som gör att du når det 4e.

Luka
0

Det ser ut att vara en sån som jag har, ungefär… annan färg på hyllorna och enligt vad jag förstår, annorlunda placering av småluckorna.

Iallafall. Den heter typ Lagos Fop, och måtten på min är 62x54x127.

Angårnde luckor.. Det går lätt att lyfta av hela taket också, det brukar jag göra när mina pluttar är ute och springer.

chiyoo
0

ja lagos heter den. Ja det är väldigt smidigt att bara lyfta av taket.. Jag älskade verkligen buren, gick att inreda på många bra sätt

AnnaRamnemark
0

Ååh jag tar den om ingen hunnit före. När kan man hämta den??

chiyoo
0

När passar det dig?

AnnaRamnemark
0

Bäst skulle de ju vart om de går på lördag. Men om de måste kan jag komma tidigare i veckan. Kan ju iof fråga om jag kan ta några timmar ledigt på fredag kanske.

chiyoo
0

Lördag passar bra. Adda mig gärna på msn så kan vi snacka mer där: cleo__89@hotmail.com (2 understreck)