OT: facebook
är det någon mer än jag som har problem med både facebook och nya MSN? Funkade nästan perfekt för nån timme sen förutom att dom var lite sega men nu funkar det inte alls.. :P
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
facebook är helt knäppt för mig med :(
Små stjärnor lyser också i mörkret.
För mig funkar båda ;O Eller jag vet inte om jag har det allra nyaste msn… men det jag har funkar :)
you can't face the problem, if the problem is your face……
fejjan funkar inte alls, trodde det var mitt nät som strulade igen :o
en kompis msn och facebook funkar som vanligt :S fattar inget
Maybe it's not too late
min fb funkar :P msn också
jag är avis :P
Maybe it's not too late
FB funkar fint för mig, däremot så har msn krånglat hela dagen.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
tur att facebook på mobilen funkar :P
Maybe it's not too late
hahaha fan vad facebook beroende man är egentligen xD
varken fb eller msn funkar… =(
Både Facebook och MSN har något knas för mig, även RiF har jag väldiga problem med. Jag undrar om det beror på mitt internet eller om det är något knas
_RiF laddar väldigt segt och all reklam är "webbsidan kan inte visas"
Facebook fungerar inga spel på (FrontierVille beroende ;D) och inga bilder fungerar, även FB är supersegt
MSN slängdes jag ut ur och kommer inte in igen.. även min kompis hade problem tidigare idag med MSN men verkar fungera för henne nu_
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Både fb och nya msn funkar för mig ^^
#11 hahaha du med….. jag bara måste ju in på frontierville så jag kan mata mina grisar….. ^^ =D
#13 Jag skyller på min kompis som lurade mig att börja, nu är jag inne i stort sett all vaken tid (vadå beroende ^^')
Nä här gäller det att få vuxna oxar innan min tid gått ut haha

För mig fungerar varken rif, fb eller msn. Alla andra sidor är seeega. Har kört snabbvirusprogram och även skannat hela datorn men inte hitta nåt. Får väl bara gilla läget antar jag och fortsätta titta på SOA.
Skönt att veta att det är fler i alla fall så behöver man inte oroa sig för att det är ens internet som laggt av (eller en pappa som lekt med sladdarna.. igen.. haha)
Jag har inga problem alls. Funderar på om det kan ha nått att göra med att jag inte har msn…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag har inte heller msn så det hänger nog inte ihop
Jag har ite uppdaterat till den nya profilen på FB, kommer hellr aldrig göra det. MSN 2011 avinstallerade jag när jag haft den i en vecka, jag hatar den, så jag kör på 2009 istället. Nya uppdateringar innebär ju alltid problem tyvärr. Både min facebook och MSN har fungerat hela dagen så atagligen är det uppdateringarna som gör att det inte funkar då?
#17 Mamma har inge MSN och även hon har provblem, så jag tror inte det har med msn att göra, bra tanke dock!

Det har med Telia att göra.
Alltså inte virus eller uppdateringar av msn/facebook/whatever,
sign me up för listan på de vars fb inte fungerar ;((((
#21 Eehhhh, nej…
XD jag har 3, och sitter i Danmark.

#23, Eehhh, jo…
Polare i london har också problem, handlar tydligen om var sidorna routras igenom och massa trams med, inte bara leverantör.
OnT: Testa byt DNS så funkar det nog.
#24 DNS?
#24 men då har det ju inte med telia att göra, mitt danska 3 går väl inte genom dem.. Eller menar du att fb routras igenom telia?
nu funkar allt fint för mig igen!
Mitt med :)
Maybe it's not too late
Mitt också ^^ Yay :D
Har problem med sega spel på FB men annars fungerar det fint (sega spel Kan bero på skolnätet… vi skulle få snabbare när vi bytte till trådlöst och Oj va snabbt det blev >.< haha ^^')