Den tattar jag på en gång :D
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Har ingen aning om hur man länkar men jag har spoty jag med fast inga egna listor haha.
#4 en liten latmask som tjuvåker på andras listor, haha ;)
Har för många listor men kan då kortfattat beskriva vad jag lyssnar på inom kategori:
Death Metal
Black Metal
Gothic
Metal
Hardrock 80's
Och massa massa mer :3
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#6 äsch, släng in alla eller bara en? :)
Ja men då är ju valet och kvalet vilken av alla listor :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
haha hur många är det egentligen?
Jag orkar inte räkna xD Men typ 10-15 stycken kanske xD Har rätt så många men mest musik i olika kategorier och sen kanske 1-3 random mappar som jag lägger all musik jag tar från andra :3
-Albert Einstein
haha ojdå :D
Det blir en hel del musik man tar på sig och om man ska kunna leta reda på rätt musik så behöver man ju ett bra system :)
-Albert Einstein
Men jag kan tipsa om att leta rätt på bandet Bad Company och lyssna på dom för dom är nog vad jag lyssnar mest på nu. Samt Blind Guardian, Epica, Lacuna Coil osv. Kan rabbla upp massa bra band där ute!
-Albert Einstein
# 14 men vad negativt! Titta bara på min lista, jag har westlife och sånt xD
Nej då, men lyssnar ju knappt på nån ny musik, och ingen metal el dyl
#16 skapade ju tråden för att alla skulle få lyssna på vad alla andra lyssnar på, så att man kanske hittar något nytt som man gillar :D
#17 :D
Hur länkar man? :o Haha
you can't face the problem, if the problem is your face……
#19 - Gå in på spotify, högerklicka på en lista, copy HTTP link, länka in via Infoga link. och voila du har länkat din spotify lista :)
Just ja, har fixat mina listor så nu är det bara 8 listor jag har istället för ….13 som jag hade i början xD Här är iaf
-Albert Einstein
Ahaa, jag har alltid undrat! Är inte haj på sånt där för fel öre, så tack hihi :)
#21 Lugnt ^^ Man lär sig så länge man lever :D
-Albert Einstein
Marilyn Manson lista - De flesta låtar MM gjort genom tiderna
Partylista - Mina fjortis-partylåtar
Blandat - Massa låtar jag bara har slängt in haha :p väldigt blandat.
Får väl i förväg varna/ursäkta för min taskiga musiksmak x)