Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 1251 ggr
ivanhoe81
0

jobbigt

väntar på att det ska bli den 20 dec nu, enda tiden som jag fått för avlivning av min lilla buse

vill inte utsätta honom för mer nu

har redan varit hos veterinären 2 gången med honom och fått 2 olika mediciner som inte hjälpt

han äter som en tokstolle, dricker vatten som han ska men blir bara magrare och magrare
han börjar likna ett vandrande skellet nu, orsaken att jag inte tagit bort honom är för att veterinären sagt att vi provar om detta hjälper

kommer sakna min lilla buse, kommer sakna att han kommer fran och ska upp i famnen hela tiden

det var inte länge sedan som jag förlorade 2 andra råttor pga sjukdom eller sjukdommar från förr

nu kommer jag förlora min andra dumboråtta som jag älskar, är det meningen att jag inte ska få ha några dumbos hör hemma tro

MarajLowajz
0

Tråkigt att höra att han inte blir bättre :/

Du ska inte tänka på att det inte är meningen med att du inte ska ha några dumbos hemma! Då blir det bara värre…

Tråkigt att höra att du förlorade 2 andra råttor pga sjukdom.

*styrkekramar!*

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

ivanhoe81
0

jag vet men alla mina favoritdjur dör ju

först timon en glad liten kille dumboörad albino eller något sådant han hade väl ärr i lungorna etc,
sedan var det en vanlig som led av eplesi svamp och skabb, hade fått buk med skabben och svampen men så hittade jag honomdöd och begravd av de andra råttorna (de hade dragit en massa tidningspapper över honom

och nu buse visst han är 1,6 år gammal nu eller nåt men ändå

har försökt få honom att må bra men inte lyckats, tappar livsgnistan pga detta

Lamina
0

Det är jobbigt att förlora älskade råttor! Men det är så det är att vara råttägare. Dom lever inte särkilt länge, dom små änglarna. Men man får tänka på den tiden man haft tilsammans istället, det gör det hela värt det. <3

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ivanhoe81
0

jag vet men det är de lyckliga tankarna som får mig att börja gråta, jag tänker att jag kommer aldrig att kunna få göra detta med honom igen