Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1336 ggr
Gehenna
0

Omplacering snarast...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pumpkin Pie - "Pumpan"

Födelsedatum: -

Färg, teckning, hårlag: Cinnamon, capped/varigated, slät, toppörad

Kullstorlek: -

Fadern: -

Färg/teckning: -

Modern: -

Färg/teckning: -

Pris och reg: En symbolisk summa då hem prioriteras högst. Troligen är hon reggad men jag har inga uppgifter som eventuellt reg-nummer

Omplaceras pga: Hennes burkompis gick bort så hon är nu ensam och vill naturligtvis komma till ett nytt hem så snart som möjligt.

Jag vet att uppgifterna är mycket knapphändiga men jag gör ett försök. Pumpan kommer ifrån en räddninskull som Absinthe tog hem. Därav svårigheter i att uppge kullstorlek och info om föräldrar.

Pumpan är en mycket glad och fin tjej. Mycket enkel och rolig att ha med att göra. Hon kom till mig vid ca 9 veckors ålder och introduceringen med hennes kompis gick bra. Hon visar inga direkta dominansbeteende eller andra dåliga vanor.

Är du intresserad så kan jag maila nya bilder…'

Tråden ej låst

mikeiko
0

Var finns du och typ hur gammal är hon nu?

Gehenna
0

Jag finns i Hässleholm, Skåne.Jag kan komma och lämna inom rimliga avstånd. Pumpan är runt 10 månader. Det ska komma papper på henne då jag jagar uppfödaren jag köpte henne ifrån. Det har varit mycket strul fram och tillbaka där tyvärr-

Gehenna
0

Jag måste boosta tråden eftersom Pumpan är helt förstörd och går mest runt och letar efter sin kompis…. Hon behöver verkligen ett nytt hem så fort det är möjligt.

Lamina
0

Stakars liten… Och så söt hon är! Jag skulle mer än gärna tagit henne om det hade funnits plats för en till. Och tja, om du inte hade bott så långt bort… :(

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Gehenna
0

Tack för omtanken i alla fall… Det känns bra att det finns dom dom bryr sig… :)

MangoMelon
0

Jag kan ta henne :) Jag kommer till Skåne o hälsar på Linda den 3.12, så no problems. Jag har precis startat en ny honflock också så där kommer hon nog in utan problem :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

mikeiko
0

Åh lillan :( Jag bor för långt bort. Kolla med råtthjälpen annars, bara så hon slipper vara ensam!

Gehenna
0

#6 Du får gärna maila mig! petite_moi@live.com  Så kan vi prata mer där?

mikeiko
0

#6 Hon kanske kan bo hos Linda tills du kommer dit? Så hon slipper vara ensam? (Eller har hon inte kvar några råttor alls längre?)

Gehenna
0

#6 Du får gärna ta hem henne om du vill. Det känns bra att veta att hon kommer till ett bra hem med kompisar och så. Du får som sagt hemskt gärna maila mig….

arina
0

Finns hon kvar! Bor i sölvesborg och tar gärna hand om henne! Har tre honor här hemma. :)

MangoMelon
0

#11 Tyvärr, jag hann före o Pumpan flyttar hem till mig ^^

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se