Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1399 ggr
RemyDiesel
0

Akut omplacering av råtthane!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med tårar i ögonen som jag lägger ut denna annons. Remys burvän och min ögonsten har fått cancer och ska avlivas. Detta innebär att Remy kommer att bli ensam och måste omplaceras relativt akut.

Remy är ca1år och 2 månader.Jag vet inte exakt när han föddes eller vilka föräldrarna är.

Remy är brun med lite vitt på tassar och mage.

Remy är den mest underbara råtta man kan tänka sig. Han är mysig och mycket lätt att hantera. Han finner sig i det mesta!
Han har aldrig visat någon som helst aggressivitet vare sig mot oss, andra råttan eller okända människor.

Remy är lite försiktig i nya miljöer men när han vant sig så tuffar han till sig och ger sig gärna ut på äventyr.

Han är van att vara utevarje dag i vår soffa och på soffbordet så därför vill jag att vistelse utanför buren ska kunna erbjudas i nästa hem också.

Jag tycker det är viktigt att jag får en bra känsla med nya ägaren då jag tycker så mycket om Remy och vill att han ska få det bra. Det är därför jag annonserar här då jag vet att ni här är seriösa och älskar råttor =)

Jag hoppas finna en ny matte/husse som kan älska Remy resten av hans liv. Jag hade aldrig lämnat ifrån mig honom om jag inte varit tvungen. Jag vill att hans nya matte ska vara van vid råttor och ha ett stort intresse.

Remy finns i Kallhäll, Stocckholm.

Om man vill har man möjlighet att köpa en stor bur med diverse tillbehör till ett bra pris. Buren köptes in för ca 1år för 2.000kr.

Kontakta mig gärna per telefon 070-7251410 eller maila maria.ekman84@gmail.com

RemyDiesel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ännu en bild på vackra killen!

RemyDiesel
0

Finns det någon som kan hjälpa mig? Han behöver sällskap av lite råttkompisar..

Zolah
0

tyvärr bor han för långt bort för mig, och jag har inga pengar till transport :/ annars hade jag kunnat ge hem med två kompisar och stor bur

RemyDiesel
0

zolah var bor du då? Söder ut från Stockholm?

Zolah
0
Lancia
0

Han är en exakt kopia av min lilla Frasse! Åh nu fick jag ont i hjärtat, men sambon har satt råttstopp och jag har vissa individer där hemma i burarna som har väldigt svårt att acceptera vuxna råttor. Jag reser dock rätt mycket till och från Sthlm så transport hjälper jag gärna till med.

Du har inte funderat på att skaffa sällskap till Remy? Om du inte vikk köpa nya råttor kanske det finns någon uppfödare eller annat som kan låna ut någon till sällskap?

Jag hoppas det löser sig hur som helst!

MammaMonica
0

Jag har möjlighet att ta han, tog hem en Eddie nu i veckan, som omplacerades, mina jag har tidigare är födda Maj -09 de e tre killar å så har jag lill killen, hon som placera om Eddie har utvecklat sin allergi och kan inte ha sina råttor kvar, och lill Killen va för dominat mot hennes andra som va yngre än mina tre, men här går det bra Lill Killen har hittat sin vän i min Thoker :)

Har åxå turen att få köpa buren en voljär som Eddie gått i så plats har jag, självklart får han åxå vara med mig utanför buren :)

Låter detta som om de skulle passa din Remy?

// Monica

RemyDiesel
0

Hej Monica! Jag har kontakt med en tjej som vill ta över remy. Hoin kommer förbi mig på söndag och klaffar allt så ska han få följa med henne. Jag tackar för att du visat intresse och jag hör aav mig om det är så att något ändras så hör jag av mig till dig. Blir helt rörd av den omtänksamhet som finns här! Tack!