råttatuering
den var faktiskt riktigt häftig!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Ja, helt otrolig! Vill också! :-D
gu vad fin! Jag funderar på att tattuera in en råtta någonstans på min arm. De är väldigt svårt att hitta bra bilder på rått tattueringar tycker jag.
Fy sjutton vad hemskt, begriper inte varför någon skulle vilja utsätta sin kropp för det där! XD Den är ju jättestor!!!
Fast, visst.. Motivet var lite fint ;)
#4 Där vare annatljud i luckan. Men kanske simplast för det tycker det är fint precis som visa tycker det är fint med bubbelgums rosa hår eller massa piercings? :P
Ja vi alla tycker olika :)
Jag tyckte den vart hemskt fin. Men jag gillar inte de där jing o jang. Men något i den stilen skulle man kunnat göra. Den var fin och detaljerad =) någon som har fler bilder på tattueringar på råttor??
#5 Det var menat att tas med en nypa salt; gudskelov tycker vi alla olika och det är klart att var och en kan göra vad den vill med sin kropp. Och motivet var verkligen, som jag skrev, fint. Men aldrig att jag själv hade kunnat tatuera in någonting!
Jag har 1891 intatuerat på benet. 1891=AIK=GNAGET=RÅTTA.. Långsökt men jaja ;D
#7: Ja det är tur att vi alla tycker olika. Jag har själv 9 tatueringar (varav en är en halv sleeve (alltså en halv arm) med mexikanska döskallar). Så smaken är juh som baken :D Däremot blir det inga råttor för min del, förutom den lånsökta jag skrev ovan :D
#9 .. En liten råttskalle, kanske? :3
Jag har en råtta på skuldran ^^
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Har en som en kompis gjorde på mig. Hans 12e tatuering.
haha ja, why not :D
#9 El Día de los Muertos-skallar! Coolt! Visa bild? :D
Otroligt snygg tatuering, vet man vem som har gjort den?
Tyvärr ingen aning, fick bilden skickad till mig av en polare.
#17-19 Så j***a snyggt! Vilket jättejobb! Måste gjort svinont nära armhålan o.O
Tack så mycket! :D
Som tur är så har jag väldigt hög smärttröskel när det kommer till kontrollerad smärta. När jag slår i saker, not so much :D
Det enda som gjorde ont var de sista fem minutrarna på blomman insidan av armen!
Förslag på vad jag kan fylla ut armen med? haha
Jag håller verkligen med, att sparka i en tå gör ju miljoner gånger mer ont!
Hm, ja jag tycker inte att du ska frångå temat för mycket, kanske mer blommor, fåglar och ljus? Detaljer typ de här?
Jag gillar också sockerskallesminkningen, och här och här, eller "skallarna med frisyr", och här!
har funderat lite självpå den tatueringen i inlägg #0 men inte så stor utan mer i storlek med överarmen, det ska inte vara för mycket, har funderat på att tatuera mig i 15 års tid men aldrig hittat motivet jag velat ha
#22 Ohhh tack för tipsen, kommer snacka lite med polarn (min tatuerare) om de :) Älskar dom sockerskallarna som är riktiga kvinnor fast sminkade. Ångrar lite att jag inte gjorde någon sån, men känner att nu får det vara nog med skallar :D

Mikeiko: Jag tycker att tatueringen med råttorna som jing och jang var super snygg.
Skulle själv kunna tänka mig en sådan fast mindre om jag skulle ha gjort en tatuering.
Grymt snygg! Kommer bli till nästa halloween :D
Shit, fick grymt sug att gadda mig nu!