Kullar just nu
De är så svårt att hålla reda på er alla uppfödare hur mycket man än klickar runt i era hemsidor. För att göra det lite enklare kan de som känner sig sugna, skriva här om ni har en kull just nu eller inom snar framtid och med otingade ungar. :)
Det hade varit rätt trevligt eftersom jag antagligen är intresserad av ett par 3 hanar framåt senhösten eller tidig vår.
Men å andra sidan kommer jag nog ta personlig kontakt med att antal uppfödare inom rimligt avstånd när det väl är dags för jag vill själv inspektera uppfödningen jag kommer köpa ifrån.
Ja jag kommer troligen ha en kull i November :)

Jag funderar på att ta en kull på min ccag, är inte helt bestämt än. Måste klura på hane och om jag kan ta en kull. Ungarna är fina, absolut, men jag får sådan seperationsångest och då jag inte skall behålla så mycket själv..
De är alltså inte ens bakade än, de är under receptinventering. ;)
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
förlåt om jag lägger in det här, men jag söker en blue hane, spelar ingen roll vilken tecken/blue osv bara han är blue!
Så hör av er om ni får någon.. :)
Vi kommer ha några kullar nu till hösten, siames, rubl, agouti kommer bla att födas.
Jag kommer troligen få en kull om ca 3 veckor, vet ej vilka färger det kommer bli, men mamman är en Pearl och Pappan Agouti.

Jag har en kull just nu! Endast honor otingade kvar
Mia//
Söker ni råttor får ni ta personlig kontakt med uppfödarna. Inte här på tråden. Var vänlig respektera detta.

Putt
Har parat våran SP Silennas Sötsmulan (sm rublagp) med Granathens Connecticut Kid (ag), väntas nedkomma om ca 3 veckor. (om naturen vill).
September så kommer min smidig som en flodhäst att paras med någon hane. Hon är en cinnamon rex. Troligen paras med ladugårdens mare marginis, cinnamon.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Idag (16/9) födde Smulan en kull bebbar, lägger upp en tråd längre fram.
Jag planerar kull i januari. min hemsida
#16 - funkar inte att komma in på din hemsida.
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Ingen som ska ha en dumbo kull i närheten av gbg/skåne/småland/halland???
#19 - Japp nu funkar den =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#18 det kan hänfa att jag får någon dumbo, och jag ska åka till valdemarsvik i jul (ungefär då de är leveransklara) och det ligger på gränsen mellan östergötland och småland.. Om några dagar kan jag nog se vilka son eventuellt blir dumbo.
jag har en russian blue kull nu
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.