Motioner & styrelsemöte
Undrar om nån vet när motionerna ska vara inne till årsmötet?
Undrar också när det ska vara styrelsemöte?
Hittar inget på srs sida eller i srs kalendern. Nån som vet?

Putt
Ingen??
från Husråttan
"Motioner till årsmötet ska var sekreterare Jessica Matson till handa senast den 5 november 2010."
Var det det du ville veta? :)
resten kan jag inte svara på
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Kollar nu på Husråttans kalender på baksidan och där står det att det var ett styrelsemöte den 9/10
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

#3 Mm men det ska vara ett nu i nov men får inge svar från sekreteraren eller kassören.
Ja ja det löser sig nog.

På senaste protokollet står det 13 November som förslag men vad jag vet var det inget då, ingen kallelse har skickats i alla fall.
Älskar mina stora små vänner..
Det ska vara en nu i nov enligt förra mötet. Men ingen sköter ju sitt jobb i srs. Inga kallelser är utskickade och det var även slarv till förre mötet med samma saker.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#6 Det finns faktiskt de som försöker.
Sorry.. Är bara så förbannat less på att få höra INGEN i SRS gör något.. SRS är dessutom inte bara styrelsen. SRS är hela föreningen alltså även medlemmarna…
Nice då kan jag skicka ut mötes protokoll alltså som medlem :-P.. De som ska göra det gör ju inget.

Nej det får du inte ;P då skulle du ha suttit i styrelsen för SRS det är skillnaden.. ;P Men du kan ju nominera dig själv tillnästa år! XD
Haha.. så trött på srs att jag inte har direkt stor lust att vara med nästa år. De tappar bara mer och mer medlemmar på allt strul de håller på med. Skäller på alla andra men kan inte sköta sina egna saker. Jag räknar inte direkt dig till srs :-P.. Du vill ju ändå inte vara med där från början.
Ja jag skulle ha skickat in massa förslag. Men tiden rusade iväg och nu har datumet gått förbi. Men även om jag skickade in något så skulle jag gissa att de flesta i styrelsen inte ens har lust att ta upp det. De skiter ju i sina egna stadgar så länge de får som de vill :-P..
Ne.. nu är det väl mer intressant att se om det ens finns något srs tills nästa år om det fortsätter så här.
Men som medlem blir man mest över körd. En förening som verkar favoritsera och skita i annat just nu :-P

Jag tror det är flera i styrelsen som inte ville vara med från början. Inte jag heller. Då får man en sån här styrelse, tyvärr. Sen är vi flera stycken som varit sjuka och haft personliga bekymmer. På det kan vi lägga konflikter och sen är moset klart.
Nä, vi har ju faktiskt skött det här dåligt allihopa, det är väl en tre, fyra stycken som har dragit det stora lasset, varav två inte sitter i styrelsen. Det är bara att erkänna.
Men som jag förstod det av att prata med valberedningen består nästa års förslag av styrelse av personer som är engagerade och faktiskt vill sitta. Så jag hoppas det blir bättre då.
Älskar mina stora små vänner..