S. burar
Jag har så jädra mycket saker över allt som tar plats. Mycket är inte ens mitt men kan sälja av lita av mina saker.
* Jenny bur. Tuggat i ett hörn. Enkelt att laga med plastbit och lim. Eller sätta fast en hörntoa där med ståltråd som jag gjort. 300.-
* Stor fågelbur. Kan inte mått just nu, men ca 1 m lång, 80cm hög, 60 djup. Vit botten av bra material. Hel. 2 små hål på varje hörn sida för frökoppar(vilket ingår)
700:-
* Små fågelburar. 2st, en helvit och en med gul botten. Inte lagliga till fågelbur eller råttbur. Men kanske som utställning, transport ev sjukbur. Eller hamster kanske. 75:-
* Kaninbur 1m. Gul botten. Hel. 250:-
Ev kanin bur 1 m grön botten 250:-
* Stor trä voljär. 2 m lång ca 1 m hög, 1m djup. Går att dela av på mitten.
Fräsch men behöver rengöras. Stått i förrådet sedan min flytt typ. Obehandlad. 2 stora kraftiga lådor till botten som går att dra fram med hög kant för minimal spill utanför. 2 luckor fram samt hela taket går att öppna. Nätet går in runt vissa delar inne i buren för minskad chans att tugga. Bra för både råttor, fåglar, ekorre etc.
1200:-
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Inga hamsterburar? till transport?
Behöver ha en eller två med galler.
mh jo kan ha två :-)
har du någon bur på voljären?
……. bur?.. bud/bild?
* Stor trä voljär. 2 m lång ca 1 m hög, 1m djup. Går att dela av på mitten.
Fräsch men behöver rengöras. Stått i förrådet sedan min flytt typ. Obehandlad. 2 stora kraftiga lådor till botten som går att dra fram med hög kant för minimal spill utanför. 2 luckor fram samt hela taket går att öppna. Nätet går in runt vissa delar inne i buren för minskad chans att tugga. Bra för både råttor, fåglar, ekorre etc.
1200:-
den..
#5 tror hon undrade om du menade bud eller bild :)
Du skrev. Har du någon BUR på voljären.. sorry kopplar inte :-P
Den är kvar iaf.
#7 ojj hoppsan är lite trött nu, ja menade självklart bild på voljären!
#9 Oki