Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1053 ggr
beckare
0

Hyllplan sökes

Hej!
Jag skulle behöva hyllplan i plast, sådana man skruvar fast på gallret. Någon som har till salu eller vet var man kan köpa? Glad

Zakaraa
0

Du kan köpa dem i de flesta djuraffärer, har de inte hemma kan du be dem ta hem
Ferplast Corner Shelf heter de som de flesta använder. Men så kan du ju även köpa lock osv från ikea och köra egna hyllplan

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

EmmaWq
0

Det här hyllplanet är superbra! Finns både på grandprix.se och på bromma zoomarknad;

grandprix.se

Zakaraa
0

#2 det är hyllan som heter Ferplast Corner shelf ;)

beckare
0

#1 och 2  Oh! Perfekt! Ska fråga i zoobutikerna om de kan ta hem sådana. Glad Tack!

Zakaraa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en negativ sak med den hyllan är att man itne kan skruva bort och sätta dit den så många gånger för eftersom Allt är av plast så går hålen där man skruvar i skruvarna sönder MEN det går enkelt att lösa med buntband så det är inget jätteproblem ^^
Töserna här hemma älskar dessa hyllor

Loovi
0

Finns inne på bromma zoo.. på hemsidag kan du kolla så de säkert finns i lager. zoomarknad.se

Luka
0

Buntband är ovärderliga ibland. Bra skit!

Dramatik
0

#5 Jag har aldrig varit med om att de gått sönder. Och jag skruvar ner mina 1 gång i veckan och har haft dem nu något år, dessutom är några av dem redan begagnade. Hur skruvar du i hyllor?:P Hehe.

Zakaraa
0

#8 :O Mina går sönder väldigt fort, tidigast efter 4e gången som man skruvar bort och sätter tillbaka dom. Det där själva fästet (som på min bild i #5 är borta) är det som går sönder då banorna viket/lägger sig. Har ingen aning om hur det kommer sig att de går sönder men nästan alla har gjort det nu :S

Itchy
0

#9 har aldrig varit med om det heller, har haft mina i snart 3 år, och ingen av dem börjar gå sönder i gängorna :P

You can't spell Bitchy without Itchy

Zakaraa
0

Hur sjutton bär ni er åt :O Kan det vara att jag skruvar åt för hårt? (enligt mig är det inte hårt men kanske hårt jämfört med er x'D)