Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 2774 ggr
[lucke]
0

Halloweendekoration

Hade tänkt att dekorera lite hemma på lördag för att fira Halloween och skulle gärna göra något med buren… Men det är inte så lätt då den är helt i galler och tjejerna drar in och gnager sönder precis allt som de får tag påSkrikandes

Har ni idéer om hur jag kan fixa en Halloween-bur på ett enkelt sätt (kan inte sy och är inte pysslig, så kommer att köpa färdig dekoration) så tipsa mig gärna, och lägg gärna in bilder!Glad

Itchy
0

köp tyg med halloweenmönster och gör ängmattor av :P

You can't spell Bitchy without Itchy

[lucke]
0

Var hittar jag det, i vanlig tygaffär? (bor i Sthlm)nVill helst ha fleece isf…

Skulle gärna dekorera med spindelväv och skelett och så, men inser att det kan bli svårt… Allra helst skulle jag vilja klä ut nån av gummorna till häxa med hatt och slängkappaFlört

Itchy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det brukar finnas i vanliga tygaffärer nu vis halloween :P

sen kan du ju göra en pumpagubbe och ställa in i råttburen (UTAN LJUS)

*mina flickor fick ha denna pumpa i sin bur förra året, vilket var väldigt poulärt*

(batteridrivet ljusklot som ändrar färg)

[lucke]
0

Gillar de pumpakött? Och hur är det med prydnadspumpor- ofarliga?

Vilken cool, var hittar man en sån?

Jagelskarfala
0

Vilken kul idé! Men om du vill göra spindelväv, ni råttfolk som är lite duktigare än mig, tål råttor "hamsterbädd"? Alltså "bommul" för hamstrar? Det kanske man kan vända som spindelväv? Jag har ingen aning om det bara är vanligt bommul eller något naturmaterial som djur ska tåla-

[lucke]
0

Jag tänkte bara köpa såna där färdiga nät med spindlar i som finns i affärerna nu och hänga utanpå buren… Få se vad flickorna tycker om spektaklet senOskyldig

Itchy
0

#4 mina tycker jättemkt om pumpa :) både kött & kärnor…

och jag köpte "ljusklotet" på Rusta för ca 1år sen, men vet ej om de har dem kvar :(

Allamej
0

Passa bara så att dom inte fastnar med sina tår och stryper blodtillförseln till den. Det var en bebis som hade hamstervadd i boet som förorade ett ben pga vadden.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[lucke]
0

#7 Kom ju på att de fullkomligt älskar pumpakärnor, så det blir nog poppis isfGlad

Kommer tyvärr inte hinna iväg till Rusta, få se vad jag hittar i de vanliga affärerna. Tack för tipsen- någon som har fler?

Itchy
0

det brukar finnas batteridrivna "värmeljus" på claes ohlsson, de kanske går att använda om man inte har gnagiga råttor ;)

*ska se om jag hittar en billig pumpa till mina tjejer i år igen ^^ *

[lucke]
0

De är tyvärr riktiga gnagmonster…Tungan ute

[lucke]
0

*putt på er*

(inte en enda halloweensak har jag hittat i affärerna, morr…)