Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 903 ggr
ninfri
0

Akut !!! Omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej. Orion, Triton och Apollon, behöver komma till nytt hem inom det snaraste. Min dotter har blivit allergisk och jag kan inte ha kvar dom. Tyvärr så har de inte blivit mycket utsläppta den senaste veckan och behöver kunna komma ut rätt snart för deras egna skull. Så en omplacering inom en vecka är önskvärt.

Bur och alla tillbehör kan köpas med för 300 kr. (har fler tillbehör än det som är på bilden)

* Födda: 2010-06-17
* färg, teckning o hårlag: Brun/grå och vita.
* kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 17 stycken i kullen och dessa råttor togs från ägaren vid 10 veckors ålder.
* faderns namn, födelsedatum, vikt: Inga uppgifter
* moderns namn, födelsedatum, vikt: Inga uppgifter
* syfte med omplacering, anledning: Allergi
* omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: En av de tre hanarna (alfa hanen) är aggressiv mot sina syskon, han har även bitit mig. De andra två är mysiga, keliga dock lite rädda, då de får stryk av alfahanen för minsta lilla.
* pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 1kr/råtta (symbolisk summa) inte reggade någonstans
* ort där råttan/råttorna finns: Lidköping
* telnr, epost: 0764148992 nina@fritsche.se

Råttorna finns i Lidköping. kan bli fraktade inom en 10 mils radie mot reseersättning. Kan tom bli uppkörda till Östersund nästa helg (22-24 oktober)

Hör av er. 0764148992 nina@fritsche.se

Mvh Nina

ninfri
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Buren

EmmaWq
0

Hejsan! Usch, vad tråkigt att det blidde så! Ville bara säga att killarna har teckningen hooded, iallafall den på bilden :-)

Sedan kanske du borde avliva den aggressiva hanen… Om en råtta är aggressiv mot andra råttor, kan det funka att ha den som ensamråtta, förutsatt att den är levnadsglad och snäll mot människor. Men om den dessutom är aggressiv mot människor, kommer du nog att få väldigt svårt med hans omplacering tyvärr….

Hoppas verkligen att det löser sig! :-)