Råttor iFokus

Råttor

Etikettavel
Läst 1181 ggr
Afrejd
0

Intressekoll!

Har 2 planerade kullar. Nu villl jag göra en intressekoll. Har skrivit lite på min hemsida men har mer fakta om ni undrar över mer. Ni kan ju kolla och läsa och höra av er om ni är intresserade!! =) Mina planerade kullar

Afrejd
0

Kan ju skriva lite här.

Första kullen jag ska ta är med en Black eubk hona som jag tyvär inte har stam på. Hon är jätte bra i psyket. Hon är snäll, framåt, social, pigg och lätthanterad. Hon älskar att springa och utforska. Hon har även en jätte fin teckning. Nu försöker jag bara hitta en bra hane med väldigt bra stam. Kommer förmodligen bli en av zickans hanar. Jag har tänkt igenom det här noga och länge, fått råd och tips av seriösa uppfödare.
Nu vill jag bara kolla om det finns någon där ute som är intresserad? Som sagt finns de lite mer info och bilder på min hemsida.

Afrejd
0

Har uppdaterat lite info på hemsidan. Är det verkligen ingen där ute som är sugen på en eller fler små bebisar?! =) hemsidan

EmmaWq
0

Jag kanske skulle kunna tänka mig en hane, lite beronde på vilken hane du väljer att para med Flört Att du inte använder Phoebe (no offence då din andra hona också är otroligt gullig!) ? Låter bara på dina beskrivningar av råttorna, som att Phoebe kanske har "bättre" gener, då hon dessutom är från en uppfödare?

Afrejd
0

Jag ska använda Phoebe sen. Men tänkte först Isadora =) Båda e helt underbara så kan inte välja EN av dom haha. Har du msn så kan jag höra av mig när jag vet vilken hane de blir?

EmmaWq
0

Okay, I see :-) Yes, absolut: emma_wetterqvist@hotmail.com, men är oftare inne här än på msn, så du får mer än gärna pm:a  mig när du vet! :-D

Afrejd
0

Okej absolut =)