Underbart <3 / Välkommen Bly
För några dagar sedan så blev Hypno sjuk, lät jätte illa och som att ljudet kom från nosen. Så jag gick till vetten så snabbt som möjligt och efter lite lyssnande och en röntgen så fick jag veta att han hade akut lunginflammation så han fick hamna på antibiotika kur. Jag började bli lite rädd för jag har inte sett nån av mina råttor bli sådär dålig, har haft sjuklingar innan men inte så här.
En dag så låg han mitten av buren rätt kall och orkeslös och vägrade ligga i fleece filten eller med sin bror Hypno, vågade inte lämna honom där så jag stoppade honom i mellan tissarna och gjorde dom ärendena jag behövde ha klara ( Han hade det varmt och skönt medans meeen fick några blickar åt mitt håll då jag skulle hämta mina nya lägenhets nycklar xD funderade ¨på att säga att det var min pacemaker som lät xD)
Men av oro att han skulle bli sjukare samt att det skulle vara bra att veta så kontaktade jag allemaj, samt fråga om hon visste nån råtta som behövdes förflyttas eller om nån hade en kull med pojkar. Menar, utifall att Hypno skulle ta en skutt åt fanders och lämna Haze ensammen :c Då började djungeltrummorna slå och A.M ( jag vet inte om jag får skriva hennes namn och vet inte hennes nick heller så jag skriver bara en förkortning på namnet ) kom med ett erbjuande att jag skulle kunna få ta hand om en liten bebbe som heter Bly :3
Dagen efter så gick jag till busstationen och vinkade till A.M och fick träffa Bly. Vilket var en ursnygg liten kille, jag blev helt betagen
Presentationen gick väldigt smooth, inget groll bara en nervös Bly. Hypno och Haze luktade på honom och brydde sig inte så mycket mer sen, det var som han alltid varit där. Och igår så började Bly våga gosa med dom äldre och nu är det som att dom alltid känt varandra, jag blev glatt överaskad av att det gick så bra :3
Hypno börjar tom må bättre nu också, mycket livligare och låter inte lika illa heller ^^
Tack så mycket A.M och Allamej, det var underbart snällt av er båda :3 och jag kommer ta väl hand om Bly :3
ps: läste hans papper, skrattade då vi delar samma födelsedag xD
Vilken liten sötnos! <3
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Åh grattis! Vilken fin kille :-) Hoppas att Hypno blir frisk snart! ^^

Åååh så sööt. Det är Änglar som är mamma?
Japp, Ängel är mamma och han är bror till mina fjantar :)
Dennna underbare kille är ur metallkullen, gosproppar som kan teleportera sig…. *nickar*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor