Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1872 ggr
elektra1
0

3 tjejer omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Pga stora förändringar i livet uppkommet snabbt, så måste jag omplacera mina 3 rått tjejer.

råtta 1, trötter.

* Födelsedatum:  18/6- 09                                          * Färg, teckning och hårlag: Beige ut, slät dumbo
* Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): 9/9
* Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: **Baloo. Mink eubk.
*** Moderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: Lilla blå S-Blue
* Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Förändringar i livet.                                    * Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo:  Veronica Kristiansson                                                               * Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Go tjej, Går bra i flock.                                                        * Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Srs reggade. omplacering, pengar inte viktigt, ett bra hem viktigt.                                                                       * Ort där råttan/råttorna finns: Avesta
* Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
Mail/msn: allimac32@yahoo.se
* OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE: Behövs ej

Råtta 2, Häxa. syster med ovanstående, fast inte dumbo. Trevlig tjej.

Råtta 3. Coraline från vampyr kullen från Finland.              

* Födelsedatum:  **21/9 -09
** Färg, teckning och hårlag: cinnamon ambk (pannfläck) rexad. * Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): 14, 11 överlevande. * Faderns namn, födelsedatum, vikt, färg och teckning: SiPet Ratsian Puskuri * Moderns namn :*Ratsian Vaaravyöhyke, badger mm.
** * Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Förändringar på hemmaplan.                       * Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo:  Cessi, (mangomelon)
* Omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: underbar tjej.
* Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Srs reggade. hem viktigare än priset.
* Ort där råttan/råttorna finns: Avesta
* Telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
Mail/msn: allimac32@yahoo.se

Alla tjejerna går bra i sin flock. Aldrig något bråk.

* OM ANNONSEN SKA VARA LÅST ELLER INTE: Behövs ej

elektra1
0

oj vad rörigt det blev. Kopierade av mallen. Ja ni får försöka läsa ändå. Maila om ni har frågor :-)

MangoMelon
0

Jag vill gärna veta vart Coraline hamnar, om inte så tar jag hem henne :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

elektra1
0

ja självklart ska du få veta det :-)  Är noga var de hamnar.

MangoMelon
0

#3 Bra, det har varit mycket hemskheter med omplaceringar, jag fick hem en hona ur vampyrkullen och hon var i miserabelt skick :( Så därför vill jag gärna veta! :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Katrin82
0

Trist att du inte kan ha kvar dom. Kan ju bara skriva att Trötter och häxas syster Glader (Nea) är helt underbar här hemma. Men hoppas du hittar bra hem till dom!!

elektra1
0

ja det är tråkigt. Men letar efter ett toppenhem åt dem. De är goa tjejer.

elektra1
0

De finns kvar än :-)

elektra1
0

Tjejerna letar fortfarande efter ett bra hem.