Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1048 ggr
Allamej
0

Håll tummarna

Att mina råttor sköter sig på tv inspelningen idag… :)

Lovar att jag ska ta reda på vad programet kommer att heta och när det kommer att sändas… om dom inte beslutar sig för att sitta och skita och hoppa till mig hela tiden… då blir det inte ett knyst :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jespersen
0

Håller tummarna! :)

Terato
0

Nämen, belv det du som fick sitta i rutan ändå, Allamej?

Hihi, gud vad kul! Du måste berätta sen direkt!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

cosmonita
0
nello4ever
0

Spännande GUD vad kul =D

Allamej
0

Jag höll mig borta från rutan, Odette fick vara hanterare men det gick ju inte så bra som man hade hoppats…

Första slingan sprang hon på 38 sek… långsamt faktiskt men det blir så när man undersöker och kissar in lite revir.

Andra rundan ca 40 minuter senare är hon toktrött och vill bara sova, jag har haft otroliga problem att hålla denna överstimulerade dam vaken idag…

Tredje rundan ytterligare 40 minuter senare hade hon bestämt sig för att mitten av labyrinten var ett tokbra ställa att sova på…

Men alla tjejerna skötte sig utmärkt, var sociala och vann hjärtan. Men all stimulans gjorde att söka bo instinkten blev större än orsaken att gå ut ur labyrinten… Men Wunjo kommer att synas i rutan i oktober, gissningsvis avsnitt 2 och programmet heter Studio Natur.Går på kunskapskanalen med repris på 2:an.

Se det, även om hon inte vann så får ni se den toksöta hamstern Adolfen som sprang och sprang och sprang :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

spiritedaway
0

Ska bli roligt att se sen :)

Allamej
0

Ni kan få en försmak 01,50 in i klippet