3 honor omplaceras
Jaa.. Jag har inte tid för dessa underbara liv längre. Vill att dom ska komma till någon som kan ge dom tid och kärlek! Känner att dom inte får tillräckligt här pga tidsbrist..
Denna tråd ska vara öppen.
Skriver enskilda presentationer som svar nedan.
Mejl: Candy_b@live.se
Tel: 0737289650
Annars kan ni mejla här såklart!
Råttorna finns i Nynäshamn, söder om Stockholm.
Smilla.
Vet inte vart hon kommer ifrån. Min sambo hittade henne och hennes syster Emelie. Mötte upp en uppfödare som han inte minns namnet på. Han hittade dom på blocket. Det var hans första råttor så han tänkte inte mer på det.
Smilla är Blue eubk, 1 år gammal. Hon bits inte, är jätte snäll. Hon kan pipa lite när man lyfter henne men hon brukar komma själv och då går det jätte bra. Vid introducering var det inget märkvärdigt. Dom luktade på varandra och hon "la sig" på en gång och tjaffsade inte. Hon är lugn, nyfiken och mysig.
Dixie är en agouti hooded. Hittar ingen bild på henne men det ska finnas någonstans.. Kommer upp när jag hittar!
Hennes teckning är vädigt fin och perfekt enligt standard!
Vet inte vart hon kommer ifrån. Min väns lillebror tog hem henne och sa att han tog hand om henne åt en kompis. Sen var han aldrig hemma så min vän sa till föräldrarna att jag kunde ta henne.
Jag såg att hon inte alls var gammal när jag fick henne så han köpte henne nog på en djuraffär själv, om jag får gissa.
Hon är väldigt sprallig och pussig. Hon älskar att pussas och springa och mysa i håret.
Hon går bra vid introducering, kan vara liite kaxig.
helt bitfri och underbar. Hon är en såndär råtta som tar sig upp och ner precis överallt! Otroligt underhållande att titta på :P
Pris kan diskuteras beroende på om du ska ta alla eller bara en osv.. Jag vill helst att dom flyttar tillsammans, såklart!
Dom har bott i samma rum som Dallas och ett tag trodde jag dom var smittade av mycoplastma(?) för att det kom lte vätska ur ögat på dom osv men det kan också vara luftfuktigheten som spökar!
Ingen som vill ta hand om mina tjejer? :/
hade kunnat ta någon, men tkr jag bor lite långt ifrån :(
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Vill helst att dom flyttar tillsammans :/
Imorgon flyttar dom!