Storstädning!
Har precis storstädat buren.. Rengöring av alla råttsaker, putsning av galler.. Det kom in ett par glada råttor som tyckte det var super kul att det var ommöblerat. Senare när jag var klar blev jag så matt.. Varför ser set alltid ut värre utanför buren när det är klart? Är det bara jag eller? Haha Saker överallt, strö över allt haha =) Iaf här kommer bilder på hur det ser ut nu i buren.
Jag känner samma.. Hade storstädning igår och råttorna fick fint, medans allt annat var stökigt!
haha samma här xD
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Jag brukar anpassa råttburens storstädning till min egen, då spelardet ju ingen roll. Man börjar med buren och alla grejer sen fortsätter man bara ed resten av rummet/lägenheten :)
Jaa.. När råttorna får det fint så ligger det alltid strö, någon gammal tygbit osv på mitt golv istället :P
Vilken härlig bur! Vad är det för något?
en fågelbur typ =) Köpte den av en här på iFokus =) En riktig kanonbur, är super nöjd över den..
Ja, ser verkligen bra ut. En sådan vill jag också ha…är på jakt efter en ny och högre bur. Någon som har något bra tips?
Jag har också storstädat till råttorna idag…så skönt när det är gjort
åh vilken mysig bur *vill ha* :(
Små stjärnor lyser också i mörkret.
ha ha fint dammtak. =P
Ja jag håller med allt ligger utanför när man är klar med buren. xD
Ja visst är det en bra bur!

Haa ja eller hur och min syster som hälsade på har ritat så fiint =) Haha.. Ja finns mkt att göra i den =)
he he ok. synd att inte jag kom på det, då hade jag kunnat låta dammet ligga kvar. xD
Ja, precis. =)
Hahaaa ja =)
Åh vilken perfekt bur! jag måste också hitta en sån till när jag skaffar små bebisar =)
Vad fint det blev!