Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2948 ggr
[kattsson]
0

Bur önskas Köpas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säker en bur till mina älsklingar, eftersom jag tillbringar lov i Emmaboda behöver jag en skapligt stor bur till mina råttor. Nu har dem bott i en liten hemmagjord bur vilket är väldigt tråkigt för både dem och mig.

8 Flickor som vill ha större bur att bo i under loven :)

Har dock inte hittat någon lämplig bur på blocket eller någon annanstans, Så jag hoppades att någon här säljer en bra bur för lämpligt pris :)

En bild på några av råttorna som vill flytta till något större snart :)

Tacksam för snabba svar :)

[rightPAW]
0

Jag har en råttbur godkänd till upp till 5-6 råttor, men borde funka till dina 8 om dom är ute mycket :)

[kattsson]
0

Låter ju jätte bra, var finns den och hur mycket vill du ha för den? har du någon bild på den? :)

[rightPAW]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just nu finns den i Skutskär, men flyttar till Sandviken inom kort.

Ca 400 hade jag tänkt för den.

[kattsson]
0

Synd bara att det är så långt bort Gråter

[rightPAW]
0

Vart bor du då?

[kattsson]
0

Jag behöver en bur hos min pappa som bor i emmaboda, då råttorna behöver en mer riktig bur en den hemgjorda bur de har nu :/

[rightPAW]
0

jaha okey, ja det är ju en bit :/

[kattsson]
0

Jao det var ju synd det men annars är jag glad att du erbjöd en bur iallafall :)

[rightPAW]
0

Du kan inte ordna med frakt eller så?

[kattsson]
0

Nu är jag hemma hos mamma så råttorna har sina stora burar men jag åker nog till pappa fler gånger så man får försöka lösa det på något sätt :)

[rightPAW]
0

Menar du med frakt eller annan bur? ;p

avalon
0

hej jag är intresserad av buren och bor i närheten. Om den finns kvar får du gärna kontakta mig här eller maila info@avalonkeramik.se

mvh camilla

[rightPAW]
0

#12 Jag har skickat ett mail till dig :)