Bur önskas Köpas
Jag säker en bur till mina älsklingar, eftersom jag tillbringar lov i Emmaboda behöver jag en skapligt stor bur till mina råttor. Nu har dem bott i en liten hemmagjord bur vilket är väldigt tråkigt för både dem och mig.
8 Flickor som vill ha större bur att bo i under loven :)
Har dock inte hittat någon lämplig bur på blocket eller någon annanstans, Så jag hoppades att någon här säljer en bra bur för lämpligt pris :)
En bild på några av råttorna som vill flytta till något större snart :)
Tacksam för snabba svar :)
Jag har en råttbur godkänd till upp till 5-6 råttor, men borde funka till dina 8 om dom är ute mycket :)
Låter ju jätte bra, var finns den och hur mycket vill du ha för den? har du någon bild på den? :)
Synd bara att det är så långt bort 
Vart bor du då?
Jag behöver en bur hos min pappa som bor i emmaboda, då råttorna behöver en mer riktig bur en den hemgjorda bur de har nu :/
jaha okey, ja det är ju en bit :/
Jao det var ju synd det men annars är jag glad att du erbjöd en bur iallafall :)
Du kan inte ordna med frakt eller så?
Nu är jag hemma hos mamma så råttorna har sina stora burar men jag åker nog till pappa fler gånger så man får försöka lösa det på något sätt :)
Menar du med frakt eller annan bur? ;p

hej jag är intresserad av buren och bor i närheten. Om den finns kvar får du gärna kontakta mig här eller maila info@avalonkeramik.se
mvh camilla
#12 Jag har skickat ett mail till dig :)