Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 1297 ggr
[molly-macy-ajax]
0

HJÄLP ?!

Jag har nyss upptäckt att en av mina råttor har en knöl framför bakbenet  :S Den är inte särskilt stor och den går att flytta runt….hon verkar frisk förutom knölen, och hon är lika glad och sprallig som vanligt, hon är snart 1år.

men jag undrar om man ska åka till en veterinär och be dom kolla på den eller hur man ska göra?? hur mycket skulle en operation kosta om det skulle behövas??

Har lite panik, så ja e tacksam för svar!!

Dramatik
0

Jag tycker du kan åka till vet med henne. Är hon så pass ung dessutom så är det verkligen värt en operation.

Operationspriser kan variera något oerhört beroende på villken veterinär du går till men räkna med 1000- 2400kr.

Var i landet bor du? Tänkte att i så fall kan någon kanske tipsa dig om en bra råttkunnig veterinär:)

[molly-macy-ajax]
0

okej, jag bor i stockholm, har ganska nyligen varit hos veterinären och då fick hon och hennes syster behandling mot ohyra, så jag hoppas att mina föreldrar låter mig åka till veterinären, för jag har inte så mycket pengar eftersom jag bara är 13 :S

Dramatik
0

Då får dina föräldrar se till att råttorna får den vård de behöver, det är faktiskt deras ansvar:)

[molly-macy-ajax]
0

#3 aaa ;)