Nattfärska bilder
Haha, så söta :D
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Såna där fina matgömmor har man själv hittat i sängen några gånger, haha x)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
hehe så söta bilder:) På vissa bilder ser dem nästan ut som små möss:D
Min blogg: SweGizmo.se

Vilka härliga bilder! Verkar ju gå bra med dina tjejer! :)
Älskar mina stora små vänner..

Vilka härliga bilder och underbara råttizar :D
Haha, vilka söta bilder. Ja råttorna blir man aldrig klok på, en dag, hittade jag en halvskalad räka i min säng ^^
haha ja man vet aldrig vad man hittar i enns säng när man har råttorxD fina bilder=)

:D:D Gullungar! Ja nä, det finns en orsak till att jag inte låter mina råttor springa i sängen. Nåja, mat är en sak, men mina råttor GNAGAR på ALLT så det skulle inte finnas mycket säng kvar efter en stund. I soffan får de vara och där hittar man ibland lite matgömmor om jag gett dem mat där. De verkar vara mer noga med att gömma maten än att äta upp den. :D Samma i buren faktiskt. Ett jäkla liv när de får mat och de springer som tokar. Sen när man städar i bona så ser man att de har stora matförråd där som de inte ätit upp. Tss tss tss.
Dina råttor är SJUKT fina!!! Blir alldeles varm inombords när jag ser dem! =) De är inte så gamla, va?
Tack så mycket allihop. 
#26: De är cirka fyra månader gamla. 
Jag menar: De är tre månader gamla. 

#28. :) He he. Inte så lätt. De ser unga ut i alla fall. Jag älskar Nilas teckning! Hon har så häftig blekning eller vad man ska säga. Jag hoppas att det inte försvinner med tiden men hon är ju roan så det är väl inte stor chans att det blir kvar. Men ändå. Vackert! =)
#29: Tackar!
Hehe, ja, den teckningen försvinner nog. Man märker redan att teckningen har blekts en aning. 
Vilka härliga bilder, det gör mig alltid glad att se älskade, lyckliga råttor göra saker som råttor är bäst på att göra!
Oslagbart!
#31: Tack! 

Helt urgulliga bilder.Vad fin Nila är.