Hoppas.. hoppas...
Halloj :)
Ska jag säga vad som hände i typ förrgår ? :P Jo, jag skulle skriva ut en råttbild som jag fick låna av Maria92 så gick jag på toa och när jag kommer ut sitter mamma vid datorn och har sökt på "tamråtta uppfödare" !! Hmm… jag kanske kommer få råttor till slut ? :) Hoppas ni förstår min konstiga förklaring ._.
haha vf skulle hon annars kolla uppfödare ?;) hoppas på det bästa :D
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Precis ;)
bara å hålla tummarna nu då :D
Maybe it's not too late
Jaaa :D
*håller tummarna*
råttisarna här hemma håller också ;) alla små tårna
Maybe it's not too late
pussa dom från mig ;)
ska ja göra ;P
Maybe it's not too late
Alltid bra när en (el två) föräldrar engagerar sig!
Har vi sett flera gånger när vi sålt till barnfamiljer att speciellt mammorna gärna "snor" åt sig råttisarna.
Ja när jag var liten ville jag ha råttor men fick inte av min mamma, sen vann jag råttor på skolan så då fick jag ta hem dem 
Min mamma var livrädd men idag är det så att hon myser med dom 

min mamma var den som köpte min första råtta åt mej sedan hon förstod hur mycket det skulle förbättra min tillvaro att ha ett djur att pyssla med, och jag betämt mej för att det skulle vara råttor jag ville ha.
jag håller tummarna för att du får ett par långsvansar att pyssla med ^-^
(jättebra att din mamma kollar uppfödare och inte går till ngn zooaffär)
You can't spell Bitchy without Itchy
#8 Jaa, hahha tror nog inte att min mamma skulle det.. men vem vet ? :P
#9 Vann råttor ? x') Vad kul :D
#10 :D Jag har sagt typ tusen ggr till henne att man inte ska köpa på djuraffär utan en seriös uppfödare ;)
Min mamma kom med tips på hur ja skulle kunna övertala farsan till att ja skulle få råttor :D
Maybe it's not too late
#12 shit :O nice :p
haha en annan gång köpte vi en kanin när pappa var bortrest xD min morsa är grym haha
Maybe it's not too late
Jag håller tummarna för att du ska få små rådisar snart då! :)
Jag fick visserligen övertala mamma att få skaffa mina första råttor.. Men när jag köpte en liten bebis till som inte gick att sätta ihop med mina första två så åkte vi iväg till djuraffären och skulle köpa en kompis till henne. Det satt två råttor där och jag valde en, då står mamma kvar "Men.. ska vi inte ha den andra med? Den kan ju inte vara kvar själv.. " Den som mamma fick mig att köpa med visade sig vara världens mest underbara råtta <3
Nu har jag flyttat hemifrån för länge sen, men nu när jag velade över om jag skulle skaffa råttor igen efter ett uppehåll på ett år och gick och suktade och suktade men inte kunde bestämma mig.. Då fick jag ett kort i julklapp med tvåhundra kronor i där det stod något i stil med "Här är en start till nya rådisar. Jag har inget emot att dela rum med dom när jag hälsar på!" Hon brukar nämligen komma och sova över emellanåt :)