Dallas omplaceras
Detta gör verkligen ont i mig. Men jag kan inte ge mina råttor den tid och kärlek dom förtrjänar längre. Har inte riktigt tid..
Jag är väldigt mån om vart han hamnar och vill gärna ha kontakt efter flytten och gärna se bilder. Även uppfödaren till Dallas, Katrin, ska få kontakta er om hon vill.
Dallas är 6 månader gammal. Han är en Beige ut Eubk Dumbo.
Faderns namn: Neo
Moderns namn: Nea
Kullen har en egen hemsida: http://dkullen.webs.com/
Uppfödare: Katrin
Registrerad: ?
Dallas finns i Nynäshamn (Söder om stockholm).
Tråden ska vara öppen.
Övrigt:
Dallas är en lugn pojke. Första introduceringen han var i så luktade inte ens råttorna på varandra. Dom låg i varsin ände av buren som om dom vore blyga för varandra. Efter några dagar så sov dom tillsammans.
Andra gången han introducerades var med en INSTABIL hane. Det var lite mer som en vanlig introduction. Lukta varandra i rumpan, lyfta på svansen och sådär. Dallas var aldrig problemet, utan den andra. Han försökte kastrera Dallas med ett bett över pungen och analen. Dallas gjorde ingenting i försvar.
Dallas har fått någon konstig form utav rossel som verkar smitta. Därför bör han inte sättas ihop med andra hanar såvida dom andra inte redan rosslar.
Pris kan diskuteras, beroende på om ni vill försöka bota hans rossel eller inte. Jag har inte lyckats hittills.
Han rosslar inte mycket! Han lider inte utav det så han kommer finnas ett bra tag till.
Min mejl: Candy_b@live.se
Tel: 0737289650
Annars kan ni såklart skriva mejl här.

Synd att han rosslar annars hade jag utan tvekan tagit honom :( har tre brorsor, skulle ha varit kul med en fjärde ;) Lycka till med sökandet efter Dallas nya ägare!
Snart kommer säkert folk in här och säger att det inte alls smittar och att du kan ta honom. Meeen jag avråder dig från det faktiskt :(