Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 908 ggr
Bim
0

Nu är det dags...

Hej!

Det var länge sen man var här inne nu, men jag har inte haft lusten riktigt. Jag vet inte heller om jag kommer bli mer aktiv här snart eller om jag kommer lägga rif på hyllan.

Men jag ville bara säga att om lite mer än en månad så behöver jag inte längta efter råttor mer! Jag ska nämligen skaffa råttor. Helt sjukt. De kommer inte bara vara mina utan jag kommer "dela" dom med min kusin.
De kommer bo hos henne men jag kommer gå dit varje dag och vara där så ofta jag bara kan, hon bor ca 2 min gångväg ifrån mig.
Så jag ville bara dela med mig av min lycka! Ni som känner mig vet hur länge jag har längtat. :D

Det är bara det att jag inte kan få in det i hjärnan, jag är glad men inte så glad som jag skulle ha varit om jag fattade det :P Vi har tom köpt bur, transportbur mm som står hemma hos kusinen nu men jag kan ändå inte fatta det!

Kramar!

BandiitQueen
0

Vad kul att det äntligen blivit av! :D Önskar er all lycka till och Grattis! ^^

^_^ / Martiina

MangoMelon
0

Åh vad härligt att höra att din tålmodiga väntan äntligen betalar tillbaks!
Grattis till dig! Det kommer nog gå upp för dig allra senast då du har dem "hemma", så fattar du att nu är det äntligen påriktigt :)

Lycka till!

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Bim
0

#1 Tack så mkt!

#2 Tack, och ja, när jag väl har dom hemma kommer det kännas underbart!

YellowKiwi
0

Grattis och lycka till ! Jag har ännu inte fått skaffa råttor.. det suger … :P

Bim
0

#4 Det förstår jag nog bättre än någon annan… Jag har fått vänta i ca 4 år. Men det är värt att vänta! :)