Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 1186 ggr
myismyname
0

Hemcore Natural Bedding

Någon som provat detta? (Länk) Jag är lite nyfiken på hur det funkar och hur bra det är för tottarna. Undrar om det är något som är värt att prova. :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Allamej
0

Hampa är väldigt bra men finns även i sverige… minns inte vad butiken heter just nu

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

myismyname
0

Åh, okej, då ska jag ta och googla lite och se om jag hittar den svenska :)

En bal med Hemcore väger enligt tillverkarens hemsida ungefär 20 kilo, så 200 spänn eller vad det då var (minns inte exakt hur mycket det kostade på den hemsidan jag länkade till) + frakt är ju inte så farligt alls. :)

[rightPAW]
0

hampa är ju en drog, vad händer om råttorna skulle äta av det där? :s

Allamej
0

Det är gjort av industrihampa, du kan inte röka det :) Och dessutom så är det gjort av stammen och inte knopparna eller kådan.

Har du aldrig hört talas om ekologiska kläder gjorda av hampa? :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[rightPAW]
0

Haha nej bara liftrepen på skidliftarna här i trakten ^^

silverorm
0

Ända nackdelen med hampa är att är man allergisk mot gräs tål man inte hampan heller.Foten i munnen Vi provade hampa o t o m jag började nysa o hosta (o fräsa..)

myismyname
0

#6 Aha, bra att veta! Som tur är reagerar jag inte alls på gräs :)