Råttor iFokus

Råttor

Etikettavel
Läst 761 ggr
Thirre
0

intressekoll kull

Då jag själv skall nedveckla, ev avveckla, min uppfödning så är jag beroende av att se om det finns intresse för en kull med chocolate agouti. Det är vad jag kommer beställa ialla fall och den tänkta honan är det men man vet ju aldrig hur generna bestämmer sig för att agera. Jag har inte bestämt hanne än.

Honan är granathens Enchantment cc ag f. 18/11 -09 Väger runt 360 gram. Är en otroligt vacker hona och en busig, aktiv och alert sådan. Väldigt kontaktsökande gemtemot både artfränder och människor. Tycker om små "hinder" och utmaningar här i hemmet, verkar som om hon har fått en del av hennes mammas agilitylusta.

Mor: Trollbunden, ci, regnr. 0058/09 Far: Shannaras Jordrök, s/ba eubk, regnr. 0209/08

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

silverorm
0

Jo..jag är så nöjd med hennes bror att jag skulle kunna tänka mig en liten..kan du inte försöka få tag i en hane som har siames i sin stamtavla?Tungan ute

Geten
0

Jag är fortfarande intresserad av en choklad agouti hona.. Flört Vart ju ingen till mej i förra kullen.